kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

خواندنی از ورزش ایران


*اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد از روز 4 آبان ماه در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود.اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا روز 14 آبان ماه ادامه خواهد داشت به شرح زیر است:  یونس سرمستی، سید احمد محمدی، ایمان صادقی، عزت الله اکبری، حسن یزدانی، پیمان یاراحمدی، محمد مکتب دار، محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی، محمدجواد ابراهیمی، عبدالله قمی و امین طاهری
* سجاد گنج‌زاده، کاراته کار وزن 84+ کیلوگرم ایران که در بازی‌های آسیایی اینچئون اعتراض شدیدی به داور‌ی‌‌ها داشت احتمالا دو سال از حضور در مسابقات قاره‌ای محروم می‌شود.گفته می‌شود اتحادیه کاراته آسیا با ارسال نامه‌ای به تمام کشورهای عضو اعلام کرد که سجاد گنج‌زاده دو سال از حضور در میادین قاره‌ای محروم است که البته هیچ یک از مسئولان داخلی پاسخگوی این مسئله نبوده‌اند و این موضوع را نه تائید کرده‌اند و نه تکذیب.
*علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص تغییرات اعمال شده در نحوه برگزاری جام‌های یادگار امام (ره) و تختی، اظهار کرد: با تصمیم فدراسیون کشتی جام یادگار امام (ره) به برگزاری رقابت‌های آزاد و فرنگی در سنین پایه اختصاص داده شد و در جام تختی نیز شاهد رقابت‌های آزاد و فرنگی بزرگسالان خواهیم بود. فدراسیون کشتی نگاه ویژه‌ای بر پشتوانه‌سازی در کشتی دارد به همین جهت جام یادگار امام (ره) را اختصاص به سنین پایه دادیم.
* در ادامه کسب مدالهای رنگارنگ شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا در فیلیپین، دختران سابریست برای اولین بار در تاریخ این رشته به مدال نقره تیمی امیدهای آسیا دست یافتند و تیم اپه پسران به مقام سوم رسید. تیم سابر دختران ایران با ترکیب فائزه رفیعی، کیانا باقرزاده، پریماه برزگر و نجمه سازنچیان و تیم اسلحه اپه پسران با ترکیب محمد اسماعیلی، امیر رضا کنعانی، محمد علی کیهانی و محمد حسین جعفری در مسابقات امیدهای آسیا حاضر شدند.
*در آستانه فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مصطفی‌هاشمی و باشگاه مهرام دوباره به توافق رسیدند تا در این فصل نیز مهرام یک بار دیگر با سرمربیگری‌هاشمی به میدان برود.