kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

شرور کیانشهر دستگیر شد

شرور خطرناکی در محله کیانشهر تهران که با استفاده از اسلحه سرد اقدام به زورگیری از مردم می‌کرد دستگیر شد.


سرهنگ محمد حسن خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: این شرور خطرناک معروف به «کیوان کله» در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور هنگامی دستگیر شد که اقدام به زورگیری از یک خانم به‌وسیله چاقو کرده بود.
وی با بیان اینکه به دنبال این موضوع مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در صدد دستگیری متهم برآمدند، گفت: متهم با مشاهده مأموران چاقو به دست به سرعت از محل متواری شد که پس از تعقیب و گریز در حالی که چند مرحله با چاقو قصد حمله به سوی مأموران را داشت با اقدام به موقع آنان و بهره‌گیری از فنون دفاع شخصی و رزمی سرانجام دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با بیان اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری قصد خودزنی داشت گفت: در بررسی‌های صورت گرفته توسط عوامل اطلاعات کلانتری مشخص شد هویت وی «کیوان» معروف به «کیوان کله» است و نامبرده از اراذل و اوباش سابقه‌دار است.
خلیلی با بیان اینکه سوابق کیفری متعدد متهم حاکی از شرور و خطرناک بودن متهم داشت، تصریح کرد: متأسفانه به همین دلیل کسی جرأت اعلام شکایت از وی نداشت به طوری که حسب دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 14 محلاتی در خصوص کنترل مجرمین نامبرده با وجود دو مرحله احضار خودش را به قانون معرفی نکرده بود و در طول آزادی نیز بارها اهالی محله را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت تأکید کرد: با توجه به شرب خمر کردن از سوی متهم، وی به پزشکی قانونی نیز معرفی و تست الکلش مثبت اعلام شد و در نهایت پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.