kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

اخبار کوتاه از فوتبال


کمیته انضباطی به پرونده سرباز‌ها ورود نمی‌کند
حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: محدوده وظایف کمیته در پرونده بازیکنان سرباز مشخص است و در قبال لیست 27 نفره‌ای که سازمان لیگ به ما اعلام کرده، صرفا می‌توانیم از ادامه فعالیت آنها در تیم‌های باشگاهی‌شان جلوگیری کنیم و رسیدگی به تخلفات احتمالی آن‌ها مربوط به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است.
بنفیکا با تیم دوم مقابل ایران
روزنامه‌ «ژوگو» پرتغال خبر داد: خسوس سرمربی بنفیکا قصد دارد از تیم دوم خود برابر ایران استفاده کند تا بازیکنانی که کمتر برای این تیم بازی کرده‌اند فرصت بازی برابر ایران را داشته باشند.بنفیکا یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا نیز هست.
مشکلات اسپانسر و پرسپولیس حل می‌شود؟!
تفرشی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس می‌گوید اختلاف‌‌ها بین اسپانسر و این باشگاه حل‌ناشدنی نیست و با ورود وزارت ورزش و بعد از بازگشت سیاسی و منتقمی از اسپانیا برطرف می‌شود.
سفر استقلال به ارمنستان
مدیرعامل استقلال می‌گوید تیمش برابر آرارات بازی نخواهد کرد و آبی‌پوشان فردا به ارمنستان می‌روند.بهرام افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش نهایتا پنجشنبه به ارمنستان می‌رود یا نه گفت: فردا به ارمنستان می‌رویم و شاید یک بازی هم در آنجا انجام دهیم. البته حضور ما در ارمنستان برای اردو نیست بلکه ما برای گرفتن روادید به این کشور می‌رویم. به این ترتیب دیدار استقلال و آرارات کنسل شد.
بازگشت «نادمان» به تمرین پرسپولیس
سه‌شنبه شب نشست ویژه کادر فنی پرسپولیس با حضور حمید درخشان برگزار شد و در ادامه، جلسه دیگری بین کادر فنی و بازیکنان تشکیل شد که در آن کلیه سوء‌تفاهمات حل شد و رضا حقیقی پس از عذرخواهی از نادر باقری و کادر فنی به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت. ضمن اینکه مدافع تیم فوتبال پرسپولیس صبح دیروز به جمع سرخپوشان پیوست. حمید درخشان پس از ورود میثم حسینی در اردوی سرخپوشان، با وی به صحبت پرداخت و مدافع پرسپولیس از دیروز در تمرینات گروهی تیم شرکت کرد.
ناراحتی وینگادا از همکاری نکردن باشگاه‌ها
سرمربی تیم امید معتقد است که عدم همکاری باشگاه‌‌ها با تیم‌های ملی به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.وینگادا گفت: با توجه به این که این اردو‌ها با هماهنگی سازمان لیگ انجام شده بود و در روزهای فیفا قرار داریم نمی‌توانم دلیل عدم همکاری باشگاه‌‌ها را درک کنم.
انتقادات یک سایت روسی از آزمون
پایگاه اینترنتی «اسپورت روسیه» نوشت: سردار آزمون نتوانسته در این فصل انتظار‌ها را در روبین کازان برآورده کند. او در این فصل نتوانسته مانند فصل قبل برای تیمش گلزنی کند. هر چند این بازیکن ایرانی اغلب به عنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم به میدان می‌آید و نمی‌تواند فرصت کاملی برای بازی کردن داشته باشد. انتقادی که از این بازیکن می‌شود قدرت فیزیکی اوست که باعث شده نتواند در ترکیب اصلی روبین کازان قرار گیرد.
لوسيانو ادينهو تابعيت ايراني مي‌‌گيرد
آقاي گل ليگ‌برتر فوتبال ايران به دنبال دريافت پاسپورت ايراني است. جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور با تایید این خبر گفت: ما درخواست کتبی را ارائه کردیم تا این اتفاق بیفتد. اینکه او به تیم ملی دعوت شود یا خیر بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی دارد.
نکونام مربی تیم ملی نمی‌شود
جواد نکونام کاپيتان تيم‌ملي برخلاف صحبت‌هاي ديروز علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال نمي‌تواند بعد از جام ملت‌‌ها به جمع مربيان تيم‌ملي ملحق بشود. نکونام در تازه ترین صحبت‌هایش مدعی شده قرارداد دو ساله با اوساسونا دارد و نمی‌تواند به عنوان مربی با تیم ملی ایران همکاری کند.