kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

جزئیات عرضه خدمات به دارندگان «سلامت کارت» اعلام شد

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات عرضه انواع خدمات به دارندگان سلامت کارت را اعلام کرد.


ایراندخت عطاریان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بازنشستگان می‌توانند با توجه به عقد قرارداد بیمه تکمیلی و با سلامت کارتی که در اختیار دارند از خدمات 550 بیمارستان دولتی و غیردولتی طرف قرارداد سازمان بیمه‌گر و 1550 مرکز غیربیمارستانی برای دریافت خدمات سرپایی استفاده کنند.
وی با اشاره به این که در حال حاضر هزینه بستری بازنشستگان رایگان است، افزود: در این بسته خدمتی، انواع اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی بدون سقف و بدون محدودیت در پرداخت صورت می‌گیرد. همچنین داروهای تخصصی، انواع آزمایش و سایر خدمات سرپایی مرتبط با بیماری‌های خاص و انواع بیماران سرطانی رایگان و بدون محدودیت در پرداخت به بیماران مراجعه‌کننده ارائه می‌شود.
مدیر عامل سازمان بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در واقع داروهای بیماران خاص و انواع بیماران سرطانی بر اساس تجویز پزشک معالج متخصص بدون سقف، رایگان و بدون محدودیت در پرداخت ارائه می‌شود گفت: همچنین اعمال جراحی و درمان طبی بدون سقف (رایگان) و بدون محدودیت در پرداخت تحت پوشش بیمه طلایی قرار دارد.عطاریان با اشاره به تلاش برای ارائه خدمات مطلوب درمانی در قالب بیمه طلایی به بازنشستگان اظهار کرد: اقدام برای دریافت سلامت کارت از طریق مراجعه به سایت این صندوق امکان‌پذیر است. بیمه طلایی بازنشستگان به مدت یک سال تا پایان خردادماه 1394 ادامه خواهد داشت.