kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

سرقت طلاجات زنان سالخورده با انبردست

پلیس آگاهی غرب استان تهران سارقانی را به دام انداختند که با استفاده از انبردست اقدام به سرقت طلاجات زنان میانسال می‌کردند.


سرهنگ خدادادی رئیس پلیس آگاهی غرب تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: سارقان به بهانه پرسیدن آدرس خود رابه زنان میانسال می‌رساندند و در یک اقدام غافلگیرانه با استفاده از انبردست دستبند، النگو و گوشواره و انگشتر زنان میانسال را در کمترین زمان می‌بریدند و از محل متواری می‌شدند.
یکی از مالباختگان با مراجعه به پلیس آگاهی گفت: جلوی در منزلم بودم که 4 نفر با دو دستگاه موتورسیکلت به بهانه پرسیدن آدرس به وی نزدیک شده و یکی از آن‌ها از پشت‌سر صورت و دهانم را گرفتند و نفر دیگر با انبردست 5 حلقه النگوی وی را برید و متواری شد.
با شناسایی محل فعالیت یکی از متهمین در قلعه‌میر شهرستان بهارستان پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی با دادسرای بهارستان تیمی از اداره مبارزه با سرقت به عنف پلیس آگاهی و تیمی از یگان امداد شهرستان شهریار پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم در منزل در اقدامی عملیاتی متهم دستگیر و پس از آن همدست وی در قلعه میر نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، در تحقیق از آن‌ها مشخص شد آن‌ها به اتفاق 2 نفر از همدستانشان با 2 دستگاه موتورسیکلت به صورت 4 نفری در شهریار به بهانه آدرس پرسیدن اقدام به سرقت طلاجات کرده و طلاهای سرقتی را به فردی طلافروش در قلعه میر بهارستان می‌فروختند.