kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
سعید جلیلی مطرح کرد

عقلانیت دینی ایران مخل دستگاه‌های محاسباتی دشمن

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: عقلانیت مبتنی بر اندیشه دینی ایران، مخل دستگاه‌های محاسباتی دشمن است.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید جلیلی در یادواره شهدای بسیجی مسجد امیرالمومنین شهر همدان با اشاره به اینکه ایرانیان نشان داده‌اند همزمان با مبارزه با آمریکا می‌توان پیشرفت هم کرد، گفت: در زمانی که قدرت‌های جهانی نزدیک به 70 سال تلاش کردند نظمی را در دنیا ایجاد کرده و امتیازهای خاصی را برای خود قائل شوند یک نظام اسلامی در مقابل آنها ایستاد و نه تنها مقاومت کرد، بلکه پیروز نیز شد.
وی با بیان اینکه ایران مولفه‌های جدیدی را وارد محاسبات جهانی کرده است، خاطرنشان کرد: عقلانیت مبتنی بر اندیشه دینی که توسط ایران اسلامی ایجاد شد برای دشمنان نگران‌کننده بود و دستگاه‌های محاسباتی آنها را دچار اخلال کرد.
جلیلی با بیان اینکه قدرت‌های جهان به نداشتن سلاح اتمی در ایران اذعان دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان بارها اعلام کرده‌اند که نگران تجهیز شدن ایران به سلاح هسته‌ای در آینده هستند، در حالی که ایران بارها اعلام کرده فعالیت‌های هسته‌ای خود را زیر نظر آژانس انرژی هسته‌ای بین‌المللی انجام می‌دهد و سلاح هسته‌ای را مشروع نمی‌داند.