kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
سرلشکر رشید در همایش قافله خورشید:

فرماندهان ایرانی در عراق، لبنان و فلسطین کمک مستشاری می‌کنند

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز برخی فرماندهان ما به عراق و ارتش آن کشور و حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین کمک مستشاری می‌کنند.


سردار سرلشکر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش قافله خورشید که با حضور فرماندهان گردان به بالا در ایام دفاع مقدس در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه جنگ ما یک جنگ محلی نبود، این جنگ را مهمتر از جنگهایی نظیر ویتنام و اعراب و اسرائیل دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس یک جنگ جهانی بود که رزمندگان ما شکست را به صدام و حامیان منطقه‌ای و جهانی‌اش تحمیل کرد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع منطقه گفت: وضعیت فلسطین و عراق و ... نشان می‌دهد باید بیشتر از گذشته در کل کشور انسجام فکری و ساختاری باشد. در غیر این صورت میان هدف و استراتژی جدایی می‌افتد.
وی افزود: امروز برخی فرماندهان ما در میدان هستند و به عراق و ارتش آن کشور و حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین کمک مستشاری می‌کنند.
به گزارش فارس رشید در پایان خاطرنشان کرد: در جنگهای احتمالی آینده هم هر زمان که منطق و ضرورت دفاع در برابر متجاوز از سوی مردم مورد پذیرش قرار بگیرد، دشمن شکست خواهد خورد.