kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

واکنش نمایندگان به اعتراض‌های صورت گرفته به تعطیلات سه هفته‌ای ! (خارج از دستور)

در حالی که روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما با پرداختن به تعطیلات طولانی سه هفته‌ای مجلس به نوعی به این تعطیلات اعتراض کرده بودند در جلسه دیروز مجلس نمایندگان به این اعتراضات واکنش نشان دادند.


در این راستا حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که نمایندگان در تعطیلات تابستانی مجلس مشغول رسیدگی به مشکلات مردم بودند، صداوسیما به جای پوشش اخبار جلسات، بر تعطیلی مجلس تأکید می‌کرد، آن هم تعطیلی که قانونی بود.
محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به گلایه و انتقاد برخی از نمایندگان از صدا و سیما به دلیل انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی مجلس و اینکه نمایندگان در طول این مدت هیچ کاری انجام نداده‌اند، اظهار داشت: یک گلایه عمومی است و همه نمایندگان در این زمینه سوال می‌کنند.
وی افزود: موضوع مورد سوال نمایندگان این است که چرا رسانه ملی نسبت به مجلس شورای اسلامی که تجلی مردم‌سالاری دینی است، این‌گونه برخورد می‌کند.
نایب رئیس دوم مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم بسیاری از نمایندگان در طول تعطیلات سه هفته‌ای، حتی فرصت نکردند به سفر سه روزه‌ برای زیارت امام رضا (ع) بروند و آنگونه که صدا و سیما ادعا می‌کند، نیست.
باهنر همچنین خاطرنشان کرد: تقاضای ما این است که رسانه ملی اگر موارد ایجابی در مورد عملکرد نمایندگان مجلس را پوشش نمی‌دهد، صحبت از تعطیلی مجلس و اینکه نمایندگان هیچ کاری انجام نداده‌اند، را اشاعه ندهد.