kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
معاون اول قوه قضائیه:

نباید فریب لبخندهای دروغین آمریکا را خورد

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه کینه‌توزی آمریکا با ایران و اسلام پابرجاست، گفت: نباید فریب لبخندهای دروغین شیطان بزرگ را خورد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در آیین معارفه موحد رئیس کل جدید دادگستری استان کرمان اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت و لانه جاسوسی را تسخیر کردیم، یادمان نرفته که بعضی‌ها گفتند، کلید مشکلات این است که با آمریکا کنار بیاییم، چرا کنار نیاییم، چرا مذاکره نکنیم، چرا مشکلات‌مان را به کمک آمریکا رفع کنیم. این در حالی است که امام خمینی(ره) فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است.»
وی تصریح کرد: ما 35 سال از انقلاب اسلامی را تجربه کردیم که مقاومت‌ها نه تنها در ایران بلکه در لبنان و غزه هم نتیجه داده است.
محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه امروز هم این حرف مطرح است که اگر ما می‌خواهیم بر همه مشکلات پیروز شویم باید با آمریکا کنار بیاییم و اگر می‌خواهیم، مسائل را بی‌تنش رفع کنیم باید با آمریکا کنار بیاییم و مگر می‌شود تا ابد با آمریکا قهر بود، تصریح کرد: قهر تا ابد لازم نیست، اما به شرطی که شیطان از شیطان بودنش خارج شود و در این صورت می‌توان قهر با آمریکا را تمام کرد، اما تا زمانی که دشمن، دشمن است باید او را دشمن دانست و از او برحذر بود.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد: اگر آمریکا همچنان دشمن بزرگ است، ما باید او را دشمن بدانیم و با نگاه دشمن به کارهای او، لبخندها و چراغ سبزهای او نگاه کنیم و فریب نخوریم.
وی ادامه داد: اگر آمریکا می‌گوید، من دیگر با اسلام و جمهوری اسلامی دشمنی ندارم، عقل می‌گوید، با او کنار بیایید، اما اگر همچنان کینه‌توزی آمریکا با ایران و اسلام پابرجاست و با توجه به ضرباتی که خورده و شاخ او شکسته و طبل توخالی او رسوا شده است و حالا خشم و کینه بیشتری دارد و مرموزانه و ناجوانمردانه می‌خواهد ضربه بزند و ما باید حواس‌مان را جمع کرده و مراعات کنیم.
معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امروز دشمنان می‌گویند، اگر مسائل منطقه را بخواهید، رفع کنید بدون مشارکت ایران امکان‌پذیر نیست.محسنی اژه‌ای تصریح کرد: بسیاری از معضلات دنیا با مشارکت ایران قابل رفع است و ایران در مبادلات جهانی تاثیرگذار است.
وی افزود: ما باید همه استعداد خودمان را در تجهیز نیروهای نظامی به‌کار گیریم و همه تجهیزات، سیستم اطلاعاتی قوی و نیروی انتظامی مقتدر را داشته باشیم، اما اتکا به خدا و پیروی ولی امر مسلمین و خسته نشدن رمز موفقیت است.محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی افتخار مردم کرمان، ایران و جهان اسلام است، تصریح کرد: امروز وقتی نام سردار سلیمانی مطرح می‌شود، ارکان و ستون فقرات اسرائیل به لرزه درمی‌آید.
وی اضافه کرد: وقتی نام سردار سلیمانی مطرح می‌شود، حساب دشمن حساب دیگری است و این یک معجزه الهی و یکی از افتخارات مردم کرمان و لشکر 41 ثارالله است.
محسنی اژه‌ای گفت: سردار سلیمانی کسی است که کمر تروریستی داعش را می‌شکند، آنها را کوچ می‌دهد و مردم اسیر را آزاد می‌کند.