kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بخش نخست مطالبات معوقه ایثارگران پرداخت شد

معاون پارلمانی و امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بخش نخست مطالبات معوق ایثارگران پرداخت شد و مابقی تا پایان مهرماه جاری پرداخت می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی فقیهی ظهر دیروز در همایش «خاک سرخ» جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار در مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) این شهر با اشاره به مطالبات معوق ایثارگران از سال‌های 85 و 86 اظهار کرد: تمام مطالبات ایثارگران در قالب ماده 13 به طور کامل پرداخت می‌شود.
وی از پرداخت بخش نخست مطالبات ایثارگران در یکم مهرماه جاری خبر داد و افزود: دهم مهرماه جاری مطالبات معوق جانبازان در مدت 10 روز پرداخت می‌شود.
فقیهی با بیان اینکه تمام مطالبات معوق خانواده شهدا و ایثارگران به طور کامل پرداخت می‌شود، تصریح کرد: پرداخت مطالبات مذکور از 20 تا 30 مهرماه جاری صورت می‌گیرد ضمن اینکه مطالبات بازنشستگی ایثارگران پرداخت می‌شود.
وی از تشکیل موسسه حقوقی فراگیر «تکاک»  با حضور خانواده ایثارگران در کشور خبر داد و یادآور شد: موسسه مذکور پشتوانه خانواده شهدا و ایثارگران در زمینه حقوقی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش حاکمیتی و نظارتی را به عهده دارد.