kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۸۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

اخبار کوتاه از فوتبال


ماله کشی به سبک سرپرست تیم امید!
آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم امید ایران در تازه‌ترین صحبت‌هایش با ماله کشی بر روی اتفاقات این تیم عنوان داشت: هفت نفر زیر 23 سال که به تیم اضافه شده‌اند نتوانستند به تیم امید کمک کنند! توجیه عجیب آیت‌اللهی برای ناکامی تیم امید در شرایطی است که فوتبال ما در سنوات گذشته تیم‌هایی مثل ویتنام و قرقیزستان را به عنوان حریف درجه دوم آسیایی نیز به حساب نمی‌آورد که حالا برای عبور از سد آن‌ها بخواهد دست به دامن بازیکنان زیر 23 سال شود. سرپرست تیم امید دیروز همچنین در خصوص  حرکت زشت سرپرست تدارکات تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی اینچئون، گفت: به نظرم در مورد حرکت او بزرگ‌نمایی شد. اکنون او از دهکده اخراج شده، ولی در هتلی در شهر مستقر است. فکر می‌کنم او جریمه شود و به زودی از کره خارج می‌شود.
حضور کریمی در تمرین پرسپولیس
علی کریمی دیروز به ورزشگاه درفشی فر رفت. حضور او در این ورزشگاه که محل تمرین پرسپولیس است، پس از آن اتفاق افتاد که حمید درخشان سرمربی جدید پرسپولیس از او دعوت کرده بود تا در پرسپولیس بازی کند. کریمی که از فوتبال خداحافظی کرده، گفته بود که خداحافظی‌اش از فوتبال تصمیمی جدی بوده اما درخشان در مصاحبه‌ای گفت که کریمی برای پاسخ به این دعوت، از او زمان خواسته است.
بازداشت 6 بازیکن اهوازی به علت کارت‌های معافیت جعلی
در پی بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت کارت‌های پایان خدمت جعلی تعدادی از فوتبالیست‌های شاغل در کشورمان روز یک شنبه 6 بازیکن بازداشت شدند. «آ.ا»، «م.ک»، «ا.ع»، «و.م» به همراه دو بازیکن از تیم فوتبال فولاد نوین اهواز بازیکنانی هستند که دیروز توسط دادگاه شعبه 2 اهواز بازداشت شدند. «ب. ر» یکی از بازیکنان کلیدی تیم مطرح لیگ برتری است هم دیگر بازیکنی است که برای ادای پاره‌ای توضیحات به این شعبه فرا خوانده شده است.
احتمال حضور بازیکن افغانی در ملوان
تیم فوتبال ملوان برای تقویت خود در پست‌های مختلف به دنبال جذب بازیکنان خارجی است تا بتواند هر چه زودتر از شرایطی که در آن قرار دارد خارج شود. از این رو، پس از مذاکره مسئولان باشگاه ملوان با یک مهاجم غنایی، این بازیکن امروز به انزلی سفر کرد تا پس از حضور در تمرینات، مورد ارزیابی قرار گیرد.قرار است این بازیکن چند روز در تمرینات حضور داشته باشد و در صورت تایید کادر فنی، قراردادش امضا خواهد شد. همچنین باشگاه ملوان فیلم چند بازیکن دیگر را هم در اختیار کادر فنی قرار داده است. از جمله فیلم یک بازیکن نروژی که اصالتی افغانستانی دارد و از دوران کودکی در کشور نروژ بزرگ شده است. هنوز مذاکره با این بازیکن جدی نشده است.