kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

اخبار کوتاه از فوتبال


کناره‌گیری پورحیدری از سمت مدیر فنی تیم استقلال
منصور پورحیدری به دلیل بالا بودن مبلغ قرارداد‌ها در باشگاه استقلال نسبت به سقف تعیین شده توسط سازمان لیگ، از ریاست کمیته فنی این باشگاه کنار کشید. باشگاه استقلال در راستای کم کردن هزینه‌‌ها و رساندن جمع آن به پایین‌تر از سقف قرارداد، به منصور پورحیدری اعلام کرده که پست ریاست کمیته فنی در چارت این باشگاه وجود ندارد و در پی این بررسی منصور پورحیدری از این پست کناره‌گیری کرد. البته وی هنوز عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هست.پورحیدری دیروز با تائید خبر کناره‌گیری‌اش از سمت مدیر فنی این باشگاه گفت: برای همکاری با استقلال جهت کم کردن هزینه‌‌ها و رساندن جمع آن به پایین‌تر از سقف قرارداد، از این سمت استعفا دادم.
درخشان: پرسپولیس در همه پست‌‌ها نیاز به تقویت دارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس باید در همه پست‌‌ها تقویت شود. حمید درخشان درباره اینکه پرسپولیس چقدر نیاز به تقویت شدن دارد گفت:این تیم حتما باید تقویت شود به ویژه در خط حمله. البته در خط میانی و دفاعی هم باید تیم را تقویت کنیم. در سه جام حضور داریم و اگر خدای نکرده بازیکنی مصدوم شود باید جایگزین داشته باشیم. احتمال دارد برای تقویت تیم از بازیکنان خارجی هم استفاده کنیم.وی در پاسخ به این سوال که حکم سرمربی‌گری‌اش دائمی است یا خیر افزود: من حکم مربی‌گری‌ام را گرفته‌ام و برای حضور موقت به پرسپولیس نیامده‌ام.درخشان در پایان گفت:من دست تک تک قدیمی‌های پرسپولیس را برای کمک می‌فشارم. همچنان منتظر پاسخ مثبت کریمی برای حضور در کنار خودمان هستم. با بزرگان پرسپولیس صحبت کرده‌ام و امیدوارم که آن‌‌ها را در کنار خود داشته باشیم. به مهدوی کیا هم پیشنهاد دادم اما او می‌خواهد مدارک مربی‌گری‌اش را بگیرد و ان‌شاءالله در موقع بهتری از او استفاده می‌کنیم.
بلیت کی‌روش OK شد
کارلوس کی‌روش فردا (سه‌شنبه) ساعت 10:30 وارد تهران می‌شود تا قراردادش را با فدراسیون فوتبال امضا کند.با فراهم شدن بلیت بازگشت کارلوس‌ کی‌روش به ایران، این مربی پرتغالی امشب به دوبی سفر می‌کند و سپس با پرواز ساعت 7:45 عازم ایران می‌شود تا حدود ساعت 10:30 در تهران باشد.بنابر بر اعلام فدراسیون قرارداد کی‌روش در همان روز سه‌شنبه ساعت 15 در محل آکادمی ملی فوتبال امضا می‌شود.
شروع آسان امید‌ها در اینچئون
تیم فوتبال امید سرانجام پس از طی یک دوره آماده‌سازی پرفرازونشیب و پیدا کردن شکلی جدید، امروز در اولین گام بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف ویتنام می‌رود.تیم  فوتبال امید کشورمان در شرایطی در گروه هشتم بازی‌‌ها با تیم‌های ویتنام و قرقیزستان هم‌گروه است که از این گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند و تیم‌های صعود کننده باید تیم‌های اول و دوم گروه 7 بازی کنند. در گروه 7 تیم‌های امارات، اردن و هند حضور دارند. طبق برنامه ایران و ویتنام امروز ساعت 17 در استادیوم آنسان‌وا به مصاف هم می‌روند. دومین مسابقه ملی‌پوشان هم 27 شهریور در همین ساعت در استادیوم مونهاک مقابل قرقیزستان خواهد بود. مسابقه مرحله یک‌هشتم‌نهایی در روزهای سوم و چهارم مهر، یک‌چهارم نهایی ششم مهر، نیمه نهایی هشتم و فینال بازی‌‌ها دهم مهر برگزار می‌شود.
جلالی: برکناری مربیان در فوتبال ما مبنای فنی ندارد
رئیس کانون مربیان فوتبال ایران گفت: هیچ کدام از تغییر و تحولات کادر فنی در فوتبال ما مبنای فنی ندارد.مجید جلالی در مورد نحوه برکناری علی دایی گفت: تغییر و تحولات در فوتبال ما مبنای فنی ندارد. مربی‌ای که می‌آوریم باید به او اعتماد کنیم. وقتی در هفته هشتم مربی را برکنار می‌کنیم یعنی اینکه انتخاب خودمان را زیر سوال برده‌ایم و در واقع کارهای خودمان را زیر سوال برده‌ایم. در پرسپولیس جوانگرایی شده است. وقتی به جوان میدان می‌دهیم باید صبوری بیشتری داشته باشیم.در این میان نه تنها مدیران بلکه هواداران و رسانه‌‌ها هم باید صبور باشند. بازی دادن به جوان خدمت دادن به فوتبال است و نباید کسی که خدمت می‌کند اذیت شود.
فوتبالیست های نوجوان جهانی نشدند
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با شکست مقابل کره شمالی در ضربات پنالتی از رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شد. این مسابقه که عصر دیروز در ورزشگاه ماین تانگ تایلند برگزار شد، در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسید و بنا بر تصمیمی که در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه گرفته شده بود، دو تیم در پایان 90 دقیقه پس از تساوی پنالتی زدند.