kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
هدفم رسیدن به طلای المپیک برزیل است

سوریان: مثل یک سرباز در خدمت کشتی ایران خواهم بود

حمید سوریان پس از کسب هفتمین مدال طلای جهان و المپیک گفت: من دنبال کسب رکورد نبودم و نیستم و فقط به عنوان یک سرباز در خدمت کشتی ایران خواهم بود.


فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان افزود: این مدال را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم. برای کسب این موفقیت کشتی و طلای من خیلی‌ها زحمت کشیده‌اند. محمد بنا یکی از کسانی بود که زحمات زیادی برای من کشید و جدا از او کادرفنی تیم ملی و افراد دیگر من را برای رسیدن به این موفقیت کمک کردند. وی در خصوص کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی و شکست رکورد عبدالله موحد و ثبت رکوردی تاریخی گفت: عبدالله موحد اسطوره فراموش نشدنی کشتی ماست و من هم دنبال رکوردشکنی نیستم. هر جا که کشتی گرفتم به عنوان سرباز برای سرافرازی ایران به میدان رفتم و هیچ موقع به دنبال چنین عناوین و القابی نبوده و نیستم.
دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک خاطرنشان کرد: می‌خواهم تا المپیک 2016 ریو همین روند موفقیت را طی کنم و مردم دعا کنند تا همین گونه پرتلاش باشم. هدف اصلی من رسیدن به مدال طلای المپیک در برزیل است. امیدوارم با تداوم همین روند در مسابقات جهانی سال آینده هم موفق باشم تا با آمادگی کامل به برزیل بروم.