kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

عملکرد یک سال گذشته وزارت ارشاد مثبت نیست(اخبار ادبی و هنری)

یک نماینده مجلس گفت: هزینه این کار (رفتار کج‌دار و مریز مسئولان ارشاد) به درد آوردن دل رهبری و ناامید کردن جوانان مومن و انقلابی است و آنها شاید بتوانند چند ماه دیگر به این کار ادامه دهند اما یک جایی باید اعلام کنند دقیقا چه در سر دارند.


نصرالله پژمان‌فر، رئیس کارگروه هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با فارس با بیان اینکه وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ و هنر اقداماتی را انجام داده که رضایت بخش نیست اظهار داشت: کار در حوزه فرهنگ بسیار سخت و پیچیده است و ما از این سختی آگاه هستیم اما با مشاهده روند یک‌سال گذشته وزارت ارشاد عملکرد این وزارتخانه را چندان مثبت نمی‌دانیم.
وی افزود: معتقدم برخی افرادی که در وزارت ارشاد مسئولیت دارند از افراد دلسوز هستند که برخی‌شان را بنده نیز می‌شناسم ولی خروجی کار مطلوب نبوده و این مساله جای تامل دارد.
پژمان‌فر با بیان اینکه جبهه‌ای که در بهترین حالتش سکولار است و هیچ گاه دلبسته منافع کشور نبوده نباید از عملکرد دولتی‌های ما ذوق کند، ادامه داد: کار به جایی رسیده که نویسنده‌ای که انقلابیون را خونریز و جانی معرفی می‌کند و کتابش اول در اسرائیل منتشر شده حالا به تکاپو افتاده که نوشته‌هایش در ایران منتشر شود.