kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
چمران در پاسخ به دوستی:

هزینه بدون سند در شهرداری نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به اظهارات دوستی گفت: بارها و بارها تکرار کرده‌ام که در شهرداری هزینه فاقد سند نداریم که اگر این‌گونه بود موفق به ارائه آمار هزینه‌ها نمی‌شدیم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه نود و سومین جلسه علنی دیروز شورای شهر و در پاسخ به تذکرات اسماعیل دوستی مبنی بر هزینه‌های فاقد سند و اعتبار در شهرداری در دوران ده ساله تصدی ایشان به عنوان رئیس شورا اظهار داشت: بارها و بارها و شاید صدها بار این موضوع را تکرار کرده‌ام که ما هیچ‌گونه هزینه فاقد سند در شهرداری نداشته‌ایم چرا که اگر این‌گونه بود اکنون قادر به ارائه آمار و ارقام نبودیم.
وی با تاکید بر اینکه افتخار ما از سال 82 تاکنون حسابرسی در شهرداری تهران بوده و همین موضوع علی‌رغم حضور شما در دوران‌های گذشته صورت نپذیرفته بود، افزود: شهرداری تمامی فعالیت‌ها و پروژه‌ها و هزینه‌های خود را مطابق روال قانونی باید طی کند و اگر شما هم عدم رعایت هزینه‌ها در چارچوب قانون را بپذیرید من هرگز نمی‌پذیرم.
رئیس شورای اسلامی شهر با عنوان اینکه این حساسیت در تمامی دوره‌ها وجود داشته و همه ما باید چشم ناظر شهرداری باشیم، افزود: در صورتی‌که هر یک از ما به این قضایا عمل نکنیم در واقع به وظیفه نمایندگی خود عمل نکرده‌ایم.
وی درباره قول شهردار تهران برای احداث مجتمع رویان اظهار داشت: اگر جایی برای انجام پروژه‌ای قول داده می‌شود باید بودجه آن نیز در نظر گرفته شود که تمامی این موارد با همدلی و همکاری اعضا تحقق خواهد یافت.
رئیس شورای شهر در پاسخ به اظهارات دیگر دوستی در خصوص موفقیت و پیروزی در انتخابات هیئت رئیسه اظهار داشت: تصدی ریاست شورا پیروزی نیست چرا که در 10 سال گذشته ریاست شدن نیز پیروزی نبوده و در واقع با کسب بالاترین آرا و تصدی هیئت رئیسه به چیزی نخواهیم دست یافت که با از دست دادن این جایگاه نیز آن را از دست بدهیم.
وی تاکید کرد: هدف تنها خدمت به شهر و شهروندان است چرا که اگر امروز مسجد جامعی به عنوان مسجد جامعی مطرح است نه به دلیل ریاست ایشان در شوراها بلکه به دلیل پیشینه و سبقه خانوادگی ایشان بوده ضمن اینکه تمامی این موارد اعتباری است.