kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

اخبار کوتاه


ضارب شهید خلیلی 31 شهریور  محاکمه می‌شود
رئيس کل دادگستری استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شهید خلیلی گفت: ضارب شهید علی خلیلی 31 شهریور ماه محاکمه می‌شود.
غلامحسین اسماعیلی همچنین گفت: آن‌چه سخنگوی دستگاه قضا در خصوص پرونده م.ر اعلام کرده بدون ذکر مشخصات و جزئیات بوده است و این رای هنوز ابلاغ نشده است.
6 مصدوم نتیجه برخورد کامیون با پراید
برخورد یک دستگاه کامیون با پراید در یادگار امام 6 مصدوم بر جای گذاشت.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: این دو دستگاه در حالی در مسیر شمال به جنوب یادگار امام روی پل ستارخان با هم برخورد کردند که کامیون در حال حرکت با دنده عقب بود و پس از برخورد با پراید هر دو خودرو واژگون شدند.
در این حادثه 3 سرنشین پراید و 3 سرنشین کامیون در حالی که مصدوم شده بودند در داخل خودروها محبوس شدند.
نصب پله برقی در سه خط مترو
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین عملیات نصب پله برقی در سه خط مترو تا مهر انجام می‌شود، گفت: راه‌اندازی 48 پله برقی جدید در دستور کار است.
معاون شهردار تهران از فعالیت بیش از 400 دستگاه پله برقی در خطوط یک تا پنج متروی تهران خبر داد و گفت: میزان پله‌های برقی مترو که به دلیل نقص فنی از خدمات‌رسانی به شهروندان بازمی‌مانند، نسبت به کل پله‌های برقی، کمتر از 6 درصد است.
تکلیف کسبه خیابان 17 شهریور را مشخص کنید
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلاتی که بر اثر بسته شدن خیابان 17 شهریور برای کسبه این محدوده ایجاد شده از شهرداری خواست فکری به حال این افراد کند.مجتبی شاکری در جلسه علنی دیروز شورا با اشاره به اعتراض کسبه میدان امام حسین گفت: حدود 500 کاسب این راسته به بسته شدن خیابان 17 شهریور اعتراض دارند و باید فکر اساسی در این باره بشود.
اعتیاد تفننی
یک درصد از دانش‌آموزان
قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلام اینکه طبق آخرین بررسی انجام شده، کف سن معتادان 15 سال است، اظهار داشت: بیش از 60 درصد معتادان از دوره دانش‌آموزی مصرف را شروع کرده اند. جزينی تصریح کرد: یک درصد دانش‌آموزان مواد مخدر مصرف می‌کنند که به صورت تفننی است و معتاد محسوب نمی‌شوند.