kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
آیت‌الله نوری همدانی در حرم رضوی: 

اقتصاد مقاومتی عمل می‌خواهد نه شعار و سخنرانی

آیت‌الله نوری همدانی راه برون رفت از مشکلات کشور را توجه عملی به اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: این که در مقام سخن از اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه به آن سخن به میان می‌آید خوب است اما کافی نیست.


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید یکشنبه شب در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی، با تبریک میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به تبیین حدیث سلسله‌الذهب و بیان فضائل و مناقب هشتمین امام شیعیان پرداخت.
وی ولایت را از مهم‌ترین اصول در دین مبین اسلام و مذهب شیعه دانست و تاکید کرد که حتی اگر توحید در کنار ولایت نباشد پذیرفته نیست.
استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی، راه برون رفت از مشکلات کشور را توجه عملی به اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: این که در مقام سخن از اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه به آن سخن به میان می‌آید خوب است اما کافی نیست.
آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد که اقتصاد مقاومتی عمل و اجرا می‌خواهد نه سخنرانی و شعار.
وی همچنین گریزی به مذاکرات ایران با غرب درباره مسائل هسته‌ای زد و با بیان این که امیدی به مذاکره با آمریکا و غرب نیست، از مسئولان خواست تمام توجه و همت خود را برای رفع مشکلات به ظرفیت‌‌ها و منابع داخلی معطوف کنند.