kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
وزیر تعاون اعلام کرد

اختصاص 280 هزار میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کار و تولید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 280 هزار میلیارد تومان تسهیلات در فضای کسب و کار و تولید توسط دولت در امسال خبر داد.



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی ربیعی در حاشیه مراسم افتتاح 230 واحدی شرکت تعاونی مسکن مهر فدک توس در مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است و در دو تا سه ماه آینده نیز نزدیک به 400 هزار واحد  دیگر مسکن مهر آماده تحویل می‌شود، افزود: با همکاری وزارت راه و شهرسازی درصدد رفع مشکلات در زمینه مسکن مهر هستیم تا این واحدها تحویل داده شوند.
ربیعی با اشاره به 232 پروژه‌ای که امروز در خراسان رضوی افتتاح می‌شود، گفت: از مبلغ 500 میلیارد تومان اعتبار در این پروژه‌ها 22 درصد آن از تسهیلات بانکی تامین شده و بقیه آن آورده تعاون‌گران است، این پروژه‌ها در بخش‌‌های کشاورزی، مسکن و صنعت هستند که بیش از یک هزار فرصت شغلی را ایجاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این 232 تعاونی بیش از
11 هزار عضو حضور داشته‌اند، تصریح کرد: درصدد هستیم تا اعتبار فعلی را به یک هزار میلیارد تومان افزایش داده و با برنامه‌ریزی تسهیلات بانکی بیشتری را نیز فراهم کنیم.
وزیر تعاون از اختصاص 280 هزار میلیارد تومان تسهیلات در فضای کسب و کار و تولید توسط دولت در سال جاری خبر داد و گفت: با توافقی که با بانک مرکزی صورت گرفته 100 هزار میلیارد تومان از این مبلغ به اشتغال‌های جدید داده می‌شود.