kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد

هیچ‌کدام از شخصیت‌‌ها مهمان حج امسال نیستند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه نگاه ما در اعزام افراد به خانه خدا نگاه شخصیتی نیست، گفت: تلاش ما این است افرادی که کاری ندارند، در موسم حج اعزام نشوند و به عبارت دیگر در موسم حج امسال مهمان نداریم.


 حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در گفت‌وگو با فارس گفت: در موسم حج امسال افرادی که در بعثه مشغول هستند صرفا به دلیل وظایفی که باید در موسم حج انجام دهند به خانه خدا اعزام می‌شوند و نگاه ما در اعزام افراد نگاه شخصیتی نیست.
وی ادامه داد: در طول این سه سال که بنده مسئولیت داشتم تلاش ما بر این بوده است که از آمار عوامل اجرایی که از بعثه مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند کاهش دهیم تا تعداد بیشتری از افرادی که سال‌‌ها است در صف انتظار هستند بتوانند به خانه خدا مشرف شوند و امسال نسبت به سال گذشته 60 نفر را از تعداد اعزامی بعثه کاسته‌ایم.
 حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر افزود: تلاش ما بر این است افرادی که کاری ندارند اعزام نشوند و به عبارت دیگر در موسم حج امسال مهمانی از شخصیت‌‌ها نداریم.
اولین گروه از زائران حج امسال ساعت 8 و 30 دقیقه روز جمعه 14 شهریور از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به مدینه منوره اعزام می‌شوند و طبق اعلام سازمان حج و زیارت سهمیه حج امسال نیز مانند سال گذشته 64 هزار نفر است.