kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

میرزاده پاسخگوی شایعه ویژه‌خواری نزدیکانش باشد(اخبار دانشگاه)

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با ارسال‌نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار پاسخگویی نامبرده در خصوص شایعه بهره‌مندی نزدیکانش از امکانات دانشگاه آزاد شد.
در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:
جناب آقای میرزاده! با احترام علی‌رغم پیگیری‌های متعدد مکاتباتی و رسانه‌ای برای ملاقات با شما جهت پاسخگویی به برخی شبهات ایجاد شده برای جامعه دانشگاهی لکن پاسخی تاکنون دریافت نگردیده است.
برابر برخی شایعات نزدیکان نسبی جنابعالی از امکانات مردم و دانشگاه مثل داشتن راننده و دفتر شخصی در دانشگاه آزاد بهره می‌برند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اگر دارد علت آن چیست؟
برابر قوانین مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی کارمندان واحد‌ها نمی‌توانند در واحد محل اشتغال ادامه تحصیل دهند، حال آنکه براساس برخی مستندات بعضی مدیران در واحد محل کار در مقطع ارشد و دکتری در حال تحصیل هستند آیا این موضوع مورد وثوق جنابعالی است یا خیر؟ در صورتی که هست آیا شبهه بهره‌مندی از رانت و ارتباطات متصور نخواهد بود؟
حسب وظیفه ذاتی جنبش‌های دانشجویی یعنی مطالبه گری و نقد منصفانه برای بهبود و اصلاح امور و همچنین رفع برخی شبهات و شایعات که مورد تاکید مقام معظم رهبری، تقاضا داریم در خصوص این موارد شفاف‌سازی شود.