kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

اخبار کوتاه از فوتبال


پاسخ نایب رئیس به احتمال برکناری‌اش
مذاکره برای برکناری احتمالی نایب رئیس فدراسیون فوتبال از سوی معاون بانوان وزارت ورزش در حالی تایید شد که شجاعی می‌گوید: فعلا قصد ندارد در این برهه درباره آنچه که اتفاق افتاده و بر او گذشته است، صحبتی کند.فریده شجاعی درباره زمزمه‌های برکناری‌اش از نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این موضوع در حد شنیده‌هاست و به طور جدی صحبتی با من نشده است.وی با بیان اینکه مانند همیشه به فدراسیون می‌رود در پاسخ به این که آیا با این شرایط به کار خود در فدراسیون ادامه می‌دهد، گفت: به هر حال ماندنم نیز شرایط دارد اما حالا نمی‌توانم بگویم که چه شده و چه چیزی در گذشته اتفاق افتاده است. اجازه بدهید به موقع خود در این باره صحبت کنم.
محرومیت صادقیان یک ماه کم شد
کمیته استیناف فدراسیون رای خود را درباره محرومیت پیام صادقیان اعلام کرد.کمیته استیناف رای خود را نسبت به تجدید نظرخواهی بازیکن پرسپولیس به شرح زیر صادر کرد: پس از رای کمیته انضباطی، به دلیل اعتراض و برخورد زننده که با هل دادن داور مسابقه و اقدام به شکستن شیشه درب ورودی رختکن همراه بود، این بازیکن طبق رای انضباطی 18 مرداد به محرومیت سه ماهه و جریمه 50 میلیون ریالی محکوم شد. پس از درخواست تجدیدنظر این بازیکن، کمیته استیناف فدراسیون پس از بررسی پرونده رای خود را طبق ماده 41 آیین‌نامه انضباطی، نسبت به کاهش محرومیت به دو ماه و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال صادر کرد. رای صادره قطعی است.
ابراهیم‌زاده 3 بازیکن پیکان را کنار گذاشت
محمد نصرتی، میلاد نوری و جهانگیر عسگری سه تن از بازیکنان تیم فوتبال پیکان از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند.ابراهیم ثنایی مدیرعامل باشگاه پیکان با تایید این خبر گفت: این تصمیم از سوی کادر فنی گرفته شده و بر اساس آن محمد نصرتی، میلاد نوری و جهانگیر عسگری از همراهی این تیم تا چند جلسه محروم خواهند بود. هنوز تعداد دقیق جلساتی که این سه بازیکن از همراهی پیکان در تمرین‌‌ها و دیدارهای این تیم محروم خواهند بود، مشخص نیست.
۳ شرط برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان
شروط شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان اعلام شد.در حاشیه حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که برای افتتاح چند طرح در شرکت فولاد مبارکه به اصفهان سفر کرده بود، مدیران شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نشستی با ایشان در مورد تکمیل ورزشگاه نقش جهان دیدار و گفت‌وگو کردند.دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این نشست، قبل از هراقدامی توسط شرکت فولاد مبارکه برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان سه شرط اساسی را از دولت خواستار شد.پرداخت مطالبات پیمانکار، مشخص شدن وضعیت معارضین و همچنین انشعابات ورزشگاه نقش جهان از شروطی است که مدیران شرکت فولاد مبارکه خواستار آن شده‌اند.
آغاز برخورد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نسبت به انتشار عکس‌های خالکوبی بازیکنان در فضای مجازی و همچنین آرایش آنها هشدار داد.
علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق گفت: هر گونه ظاهر‌سازی و آرایش ورزشکاران تخلف محسوب شده و در مرحله اول به بازیکنان اخطار می‌دهیم و در صورت تکرار آنها را جریمه خواهیم کرد.رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نسبت به انتشار عکس خالکوبی بازیکنان در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: برخی از بازیکنان در فضای مجازی اقدام به انتشار عکس‌های خالکوبی بدن خود کرده‌اند، به آنها اخطار می‌دهیم که نباید این کار را انجام دهند.محمدزاده ادامه داد: افرادی که اقدام به چنین کاری می‌کنند را به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای می‌شناسیم. از طرف دیگر آنها درآمد حرفه‌ای دارند و از باشگاه‌های خود پول حرفه‌ای دریافت می‌کنند، بنابراین باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند.
محرومیت 8 جلسه‌ای سرمربی آتلتیکو مادرید
«دیه‌گو سیمئونه» از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا به مدت هشت جلسه محروم شد.دیه‎گو سیمئونه در بازی برگشت سوپر جام فوتبال اسپانیا مقابل رئال مادرید از سوی داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد. وی به داور معترض شده بود که چرا با تاخیر به «خوانفران تورس» اجازه ورود به زمین را داده است.این مربی آرژانتینی سپس دست خود را بر روی سر داور چهارم مسابقه گذاشت و وی را هل داد که این امر برای این مربی محرومیتی 8 هفته‌ای در پی داشته است.سیمئونه دو جلسه به خاطر اعتراض شدید خود محروم شده، چهار جلسه به دلیل زدن ضربه به داور، یک جلسه به خاطر مسخره کردن و یک جلسه هم به خاطر تماشای بازی از روی سکو در نیمه دوم.مربی آرژانتینی آتلتیکو مادرید همچنین 4 هزار و 805 یورو جریمه شده ضمن اینکه باشگاه آتلتیکو هم باید 2800 یورو جریمه بپردازد.