kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

پیش‌بینی رئیس فدراسیون از عملکرد تیم ملی تکواندو در اینچئون

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به شرایط موجود بعید می‌دانم بتوانیم نتایج بازی‌های آسیایی گوانگجو را در اینچئون تکرار کنیم.
محمد پولادگر اظهار داشت: ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون نسبت به گوانگجو خیلی تغییر کرده است، اما ملی‌پوشان در عین جوانی خیلی پرتوان و قوی هستند. آنها قطعا تمام تلاش خود را می‌کنند، اما با توجه به شرایطی که وجود دارد بعید می‌دانم بتوانیم نتایج بازی‌های آسیایی گوانگجو را تکرار کنیم. (تیم ملی تکواندوی مردان ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو سه طلا و یک نقره کسب کرد). رئیس فدراسیون تکواندو همچنین گفت: با توجه به مشکلات مالی و بلاتکلیفی که در ورزش ایران وجود داشت این غیر منطقی است که بگوییم این اتفاقات هیچ تاثیری روی نتایج تیم‌ها در بازی‌های آسیایی اینچئون نمی‌گذارد. از زمانی که شرایط مهیا شد به رشته‌هایی که شانس کسب مدال داشتند توجه ویژه‌ای شد و شرایط ما در چند ماه اخیر نسبت به قبل خیلی متفاوت بود.
اما علاوه بر پولادگر، مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو نیز به تغییرات انجام شده در ترکیب تیم اعزامی به اینچئون نسبت به گوانگجو گفت: ما پنج تغییر داشتیم و جوانانی با انگیزه را در اختیار داریم. البته نباید فراموش کرد تیمی که چهار سال قبل در گوانگجو مدال گرفت حاصل دو سال و نیم تمرین کردن بود اما تیم امسال ما تنها 9 ماه تمرین کرده است.