kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

حوادث کوتاه از کشور


3 کشته سوانح رانندگی اصفهان
اصفهان - خبرنگار کیهان: وقوع سه سانحه رانندگی در استان اصفهان جان 3 نفر را گرفت و 3 نفر را راهی بیمارستان کرد.
«سرهنگ رضایی» رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان با اعلام سه فقره تصادف در اصفهان که منجر به کشته و زخمی شدن 6 نفر شد، گفت: در محور «وردست» حوزه پلیس راه سمیرم به شهرضای استان اصفهان یک دستگاه سواری پراید به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه کامیون برخورد کرده که راننده سواری پراید در اثر جراحات وارده فوت و راننده خودرو کامیون نیز مصدوم شد.
انحراف به چپ مرگبار
کرمانشاه - واحد مرکزی خبر: سانحه رانندگی در محور زالواب - کوزران شهرستان روانسر 3 کشته برجای گذاشت. فرمانده پلیس راه‌های استان کرمانشاه افزود: در این سانحه که صبح دیروز در محور زالوب - کوزران رخ داد یک خودرو تندر 90 و پژو پارس با هم برخورد کردند که 3  کشته برجای گذاشت. سرهنگ محمد مرادی گفت: در این سانحه که به علت انحراف به چپ خودروی تندر 90 رخ داد، 3 نفر هم زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.
برخورد دو خودرو
بیرجند - واحد مرکزی خبر: سانحه رانندگی در محور زیرکوه به مرز آهنگران 5 کشته برجای گذاشت. سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این حادثه که دیشب در محور زیرکوه به مرز آهنگران رخ داد، یک سواری پراید و یک سواری پژو با هم برخورد کردند که بر اثر آن پنج نفر کشته شدند. سرهنگ قاسمی علت حادثه را انحراف به چپ سواری پژو اعلام کرد.
مرگ کودک در تصادف
یزد - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: کودک 8 ساله بر اثر برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.
سرهنگ منوچهر نصیری خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
335 کیلو تریاک در اسکانیا
یزد - خبرنگار کیهان: جانشین انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه تریلی کشنده «اسکانیا» با محموله ضایعات پلاستیک که از مسیر کرمان عازم یزد بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.
سرهنگ عطاءا... احمدی افزود: در بازرسی از کابین راننده 335 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.
وی از دستگیری یک نفر از سوداگران مرگ در این ارتباط خبر داد و یادآور شد: فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
کشف جسد در کرخه
هویزه - خبرنگار کیهان: جسد زن سالمندی که در رودخانه سوسنگرد شناور شده بود در حاشیه پل هلالی سوسنگرد - بستان توسط ماموران انتظامی و با همکاری اهالی از آب گرفته و به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد منتقل شد.
دلایل فوت این زن نامشخص بوده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
حمل هروئین در تانکر
مشهد - واحد مرکزی خبر: فرمانده مرزبانی  خراسان رضوی دیروز گفت: ماموران فرماندهی هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی گروهان 17 شهریور با مشکوک شدن به یک دستگاه تانکر بنز که از مرز دوغارون قصد ورود به کشور را داشت آن را متوقف و در بازرسی از آن 95 کیلو و 600 گرم هروئین پودری جاسازی شده را کشف و ضبط کردند. سرتیپ دوم پاسدار محمدکاظم تقوی افزود: راننده این خودرو که از اتباع بیگانه بود دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و خودرو نیز توقیف شد.
دستگیری شرور سابقه‌دار
شوشتر- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری شرور سابقه‌دار متواری توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
بهروز حسنوند گفت: این شرور سابقه‌دار به نام «امید- ظ» دارای سوابق متعدد همچون قدرت‌نمایی با سلاح گرم، عربده‌کشی، اخلال در نظم عمومی، نزاع فردی و جمعی، حمل مواد مخدر و سرقت مسلحانه است.
وی در ادامه افزود: این فرد در استان اصفهان تحت تعقیب بوده و به دلیل کنترل شدید پلیس شوشتر به استان اصفهان مهاجرت کرده بود.
امواج خزر 2 جوان را برد
رشت- خبرنگار کیهان: معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: 2 نفر در سواحل دریای خزر در شهرستان‌های رشت و رودسر غرق شدند.
جعفری خیرخواه افزود: یک جوان 22ساله اهل و ساکن آذربایجان شرقی هنگام شنا در ساحل دریا در منطقه حاجی بکنده بخش خشکیبیجار شهرستان رشت و یک جوان 27 ساله تهرانی هنگام شنا در ساحل گلسرخ بخش چابکسر شهرستان رودسر، هر دو نفر به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شدند.
سکه‌های تقلبی در الیگودرز
سرویس شهرستان‌ها: جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف 850 سکه تقلبی و دستگیری دو کلاهبردار در شهرستان الیگودرز خبر داد.
سرهنگ «علی احمدی‌تبار» افزود: ماموران پلیس آگاهی استان در پی مراجعه یک شهروند اصفهانی و اعلام اینکه چند نفر کلاهبردار در قبال 850 سکه تقلبی مبلغ 100 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده‌اند، بلافاصله با تشکیل تیمی ویژه به شهرستان الیگودرز اعزام شده و دو کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند.
توقیف محموله بزرگ قاچاق
اصفهان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی اصفهان از توقیف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 33 میلیارد ریال دراین استان خبر داد.
«عبدالرضا آقاخانی» افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی به یک دستگاه کامیون کشنده که حامل بار قطعات کامپیوتر بود مشکوک شده و آن را متوقف و در بازرسی از خودرو تعداد یک هزار و 282 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت، 120 دستگاه تلفن رومیزی و 66 دستگاه فرستنده مربوط به تلفن‌های رومیزی را که به صورت قاچاق بارگیری شده بود کشف و راننده خودرو را بازداشت کردند.
جاسازی مواد افیونی در بتن
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی بم گفت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی و گشت نامحسوس روز دوشنبه به یک دستگاه وانت حامل یک قطعه بتن مشکوک شده و آن را به پارکینگ منتقل کردند.
سرهنگ فدا افزود: در بررسی این قطعه سنگین بتنی بیش از 100 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در داخل قطعه کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران با توقیف و انتقال یک خودروی پراید به پارکینگ موفق شدند از لاستیک آن 9 کیلو و 900 گرم حشیش کشف کنند.