kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

اخبار کوتاه از فوتبال


خطیبی ‌ساز جدایی از تراکتورسازی را کوک کرد
رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی پس از شکست یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پدیده در نشست خبری گفت: قبل از بازی با ملوان گفته بودم که اگر مشکلات تیمم حل نشود می‌روم و تا امروز هم فرصت داده بودم اگر مشکلات حل نشود شاید تا دو سه روز آینده حتی سر تمرین هم نروم. وی با بیان اینکه 15 روز است نظمی را ندیدم ادامه داد: سهل‌انگاری مدیریت باشگاه باعث شده تیم مشکل داشته باشد. در آینده نیز مشکلات بیشتر هم خواهد شد. خطیبی در پاسخ به این سوال که اگر مشکلات حل نشود واقعا قصد همکاری با تراکتور را ندارد،‌ گفت:‌ من که هیچ، اگر مشکلات تراکتورسازی حل نشود در ایران هیچ مربی حاضر به همکاری با این تیم نخواهد بود. وی تاکید کرد: حتما بنویسید که قبل از بازی با ملوان هشدار داده بودم و فکر نکنند که حالا که باخته‌ایم این حرف‌ها را می‌زنم.
ابراهیم‌زاده: دیگر نام‌ها در لیگ مهم نیستند
منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست یک بر صفر تیمش در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی بسیار زیبا بود و این برد را به کادر فنی و هواداران حریف تبریک می‌گویم. گسترش فولاد خط حمله بسیار با قدرتی دارد علی‌رغم اینکه تمرینات خوبی داشتیم باختیم. تمام روزنه حریف را خنثی کردیم و فقط روی یک اشتباه، حریف به گل رسید ضمن اینکه دروازه‌‌بان حریف منجی دروازه شد. سرمربی پیکان در مورد اینکه مربیان بیرون مانده در تیررس باشگاه هستند،‌ گفت: باشگاه این موارد را تکذیب کرده اما اختیار دست آنهاست؛ می‌توانند فرد دیگری را انتخاب کنند. مدیریت می‌داند این تیم هر سال به لیگ آمده دوباره افتاده است من به این فکر می‌کنم که این روش را تغییر دهم باید این شرایط عوض شود و به دنبال این مورد هستیم که ابتدا بمانیم و سپس نیم‌نگاهی به تک رقمی شدن در فصل چهاردهم داریم. وی در پایان خاطرنشان کرد: دیگر نام تیم‌ها ملاک نیست و هر تیمی بتواند از داشته‌های خود بهتر استفاده کند، می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.
کرانچار: شکست بخشی از فوتبال است
سرمربی تیم سپاهان معتقد است شکست بخشی از فوتبال است. زلاتکو کرانچار پس از شکست تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: ما حق نداریم هیچ اعتراضی به شکست داشته باشیم. نفت تیم باانگیزه و خوبی بود و استحقاق این پیروزی را داشت.
تصمیم‌گیری در مورد محرومیت سه‌ماهه صادقیان
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از بررسی پرونده اعتراض پرسپولیس به محرومیت صادقیان در یکشنبه آینده خبر داد.علیرضا صالحی در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت سه ماهه پیام صادقیان، گفت: اگر پرسپولیس به رای اعتراض کرده باشد و پرونده به دست ما برسد یکشنبه آینده به این پرونده هم رسیدگی می‌کنیم. البته چهار پنج پرونده دیگر هم داریم ولی اگر فرصت بشود به احتمال زیاد به این پرونده رسیدگی می‌کنیم و حتی امکان صدور رای در همان یکشنبه هم هست مگر اینکه بررسی پرونده زیاد طول بکشد که به جلسه دیگری موکول شود.
دایی مربیان سابق تیم ملی را محکوم کرد
مربیان سابق تیم ملی فوتبال با شکایت سرمربی پرسپولیس محکوم شدند. با شکایت علی دایی علیه محمد مایلی‌کهن و نادر فریادشیران به دلیل مصاحبه علیه خودش، دادگاه رای به محکومیت مایلی‌کهن و فریاد شیران صادر کرد.طبق رای ابلاغ شده به فریاد شیران او باید 100 هزار تومان جریمه نقدی پرداخت کند و 91 روز حبس تعزیری دارد. البته با توجه به اینکه فریاد شیران و مایلی‌کهن سابقه محکومیتی نداشته‌اند این رای به مدت یکسال تعلیق می‌شود. ضمن اینکه این حکم قابل تجدید نظر خواهی است.مایلی‌کهن هم به مبلغ 100 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است اما در مورد مجازات دیگر او اطلاعی دقیقی منتشر نشده است.
اردوی بعدی تیم امید از ۱۰ شهریور
اردوی بعدی تیم امید فوتبال ایران از ۱۰ شهریور در آکادمی فوتبال برگزار می‌شود.شاگردان نلو وینگادا از 24 تا 26 مرداد با حضور در آکادمی فوتبال یک مرحله اردوی آماده‌سازی برگزار کردند. با توجه به برگزاری هفته چهارم،‌ پنجم و ششُم لیگ برتر به صورت پی در پی اردوهای تیم ملی امید برای مدت کوتاهی تعطیل شد.اردوی بعدی تیم ملی امید ایران از 10 شهریور برگزار می‌شود و بازیکنان دعوت شده با حضور در آکادمی فوتبال خود را به کادرفنی معرفی می‌کنند.این اردو متصل به اردوی چین است و بازیکنان بعد از 2-3 روز تمرین در تهران به کشور چین سفر می‌کنند.