kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۰۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

اخبار کوتاه از فوتبال



مجیدی: الدحیل سخت‌ترین رقیب ماست
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش مقابل الشرطه عراق موفق شده کنترل بازی را به دست بگیرد. فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی در پیش داشته باشیم. خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم چون می‌دانستیم بازی‌های سختی هم در پیش داریم. ما در کنترل بازی موفق شدیم. تیم الشرطه دوندگی خوبی داشتند و من به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم.مجیدی درباره شانس صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ فکر می‌کنم تیم الدحیل سخت‌ترین رقیب ما باشد ولی چیزی که باشگاه استقلال و هوادارانش می‌خواهند، قهرمانی است و من و بازیکنانم خود را برای این مسئله آماده کردیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.
طارمی خطاب به آزمون: ان‌شاءالله به تیم بهتری بروی!
در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، مهدی طارمی برای سردار آزمون یک آرزوی مهم فوتبالی کرد.مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم‌هایشان داشتند. سردار، آقای گل روسیه است و طارمی نیز علاوه‌بر اینکه یکی از برترین گلزنان لیگ پرتغال محسوب می‌شود، در لیگ قهرمانان با زدن دو گل برابر یوونتوس و چلسی خودی نشان داد.مهدی طارمی در جدیدترین پست اینستاگرامی سردار آزمون با خوشحالی از عملکرد فنی این بازیکن، ابراز امیدواری کرد سردار فصل بعد در یک تیم و لیگ بهتر بازی کند. این در حالی است که باشگاه سویا جدی‌ترین مشتری آزمون است و خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن شده و باید دید در تابستان و فصل نقل و انتقالات، سردار به تیم دیگری خواهد رفت یا به حضور در فوتبال روسیه ادامه می‌دهد.
قول «عمره» عربستان به فولادی‌ها
با قول عربستانی‌ها قرار است کاروان تیم فوتبال فولاد، عازم مکه مکرمه شده و اعمال عمره مفرده را به جای آورد.در ادامه میزبانی خوب عربستانی‌ها، با اعلام علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد‌، این بار عربستان به مسئولان باشگاه فولاد قول انجام عمره را داده است و کاروان فولاد پس از آخرین بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عازم مکه مکرمه خواهند شد. آخرین دیدار فولاد در مرحله گروهی، نهم اردیبهشت‌ماه مقابل الوحدات اردن است.