kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

از سرود «مرگ بر اسرائیل» رونمایی می‌شود (اخبار ادبی و هنری)

اسفندیار قره باغی خالق سرود «آمریکا؛ ننگ به نیرنگ تو» سرود جدیدی را با نام «مرگ بر اسرائیل» خلق کرده که در همایش ادبی «غزه در خون» رونمایی خواهد شد.
 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس (دفاع پرس)، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبدالله حسینی، قائم مقام دفتر شورای سیاست‌گذاری در امور فلسطین و دبیر دومین همایش ادبی با عنوان «غزه در خون» در نشست خبری این همایش گفت: با توجه به کشتار زنان و کودکان غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در نظر داریم تا دومین همایش شعر غزه کربلای امروز را با نام «غزه در خون» برگزار کنیم.  
وی ادامه داد: دومین همایش ادبی غزه در خون، سه‌شنبه 28 مرداد و با حضور شعرا، هنرمندان و اهالی ادبیات برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است. حسینی شعرای حاضر در این همایش را علی معلم دامغانی، سیدعلی موسوی گرمارودی، علیرضا قزوه، مهدی جهانداری، افضلی، محمود حبیبی کسبی و احمد علوی معرفی کرد.  
وی در ادامه با اعلام خبر رونمایی از سرود «مرگ بر اسرائیل» افزود: در این همایش از سرود جدید قره‌باغی با عنوان «مرگ بر اسرائیل» رونمایی  می‌شود و همچنین نماهنگ‌هایی در رابطه با غزه پخش خواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین امرودی، مشاور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و وزیر سابق ارشاد آقای حسینی نیز به عنوان سخنرانان این همایش خواهند بود.
 حسینی  مسابقه «سخنران جوان سال» را از دیگر برنامه‌های پیش رو معرفی کرد و توضیح داد: این مسابقه مختص جوانان و گروه سنی بین  16 تا 29سال  و با موضوع فلسطین و مستندات اسلامی برگزار می‌شود. جوانان می‌توانند حداکثر در مدت زمان شش دقیقه با سخنرانی در یکی از محورهای انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی در منطقه، فلسطین و بیداری اسلامی، پایان صهیونیسم، نژادپرستی رژیم صهیونیستی، سوریه به عنوان حلقه مقاومت  در این مسابقه شرکت کنند.