kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

اخبار کوتاه از فوتبال


 29 درصد بازي‌هاي ليگ گل نداشته‌اند
مرور نتایج لیگ برتر نشان دهنده آن است که بعد از نتیجه تساوی بدون گل که با 7 بازی از 24 بازی انجام شده در صدر نتایج است، پیروزی 2 بر یک با 5 بازی رده دوم را دارد. پیروزی یک-صفر با 4 بازی در رده بعدی است، نتایج مساوی یک- یک و 2-صفر روبروی 3 بازی لیگ ثبت شده است. جالب‌تر اینکه بدانید به جز نتایج مورد اشاره تنها دو بازی داشته‌ایم که طی آن یکی از تیم‌ها سه گل به ثمر رسانده باشد.  پیروزی سپاهان برابر استقلال که با نتیجه 3-یک ثبت شد و پیروزی 3-صفر پدیده برابر نفت مسجدسلیمان، نتایج مورد اشاره هستند.
کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد
کفاشیان رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان درباره قرارداد کی‌روش هم خاطرنشان کرد: او می‌خواست امروز(دیروز) به ایران بیاید و شب برگردد اما ما به او اعلام کردیم که گرفتار هستیم و قرار شد آخر هفته به ایران بیاید چرا که خود من در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به مالزی می‌روم تا در جلسه کمیته اصلاح ساختار AFC شرکت کنم. کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود آیتم‌هایی در قرارداد کی‌روش نبوده اما بعدا به آن اضافه شده، گفت: در قرارداد ایشان یکسری آیتم‌ها وجود دارد مثلا حضور مربی ایرانی نبود که ما آن را اضافه کردیم البته او گفت که سرپرست در تیم ملی نباشد و ما هم قبول کردیم البته سرپرست موقت بوده که کارها را انجام دهند اما سرپرست دائم نه.
زمان توافق نهايي فدراسيون با صدا و سيما
نشست تاج و کفاشیان با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری امروز برگزار شد.در این جلسه سپهر سبحانی مدیرعامل سایپا اعلام کرد که یکشنبه آینده آخرین فرصت برای توافق بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما برای پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر است. وی گفت: در صورتی که این توافق صورت نگیرد از حضور دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه‌ها جلوگیری خواهد شد.
فغانی: مشکلی با شکایت استقلال ندارم
در پي شکايت باشگاه استقلال از داور بازي اين تيم مقابل سپاهان در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ‌برتر اين داور اعلام کرد مشکلي با شکايت استقلالي‌ها ندارد و آنها حق دارند کاري که مدنظرشان است انجام بدهند. فغانی گفت: اتفاقی رخ نداده که من بخواهم درباره آن صحبت کنم. ضمن اینکه از نظر قانونی نمی‌توانم پاسخ سوالات شما را بدهم. ما داوران طبق قوانین فیفا حق اظهارنظر درباره اتفاقات رخ داده را نداریم و این وظیفه کمیته داوران است که در این باره بحث و گفت‌وگو کنند.
نظمی: علی کریمی 170 میلیون جریمه شد
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید: مبلغ جریمه علی کریمی
170 میلیون تومان است. نظمی در پاسخ به این سوال که آیا جریمه 370 میلیون تومانی کریمی صحت دارد یا خیر؟ گفت: من چنین مبلغی را نشنیده‌ام اما 20 درصد طبق آیین‌نامه انضباطی جریمه شده است که این مبلغ می‌شود در حدود 170 میلیون تومان. در نهایت باید درباره این موضوع کمیته‌ انضباطی پاسخگو باشد، چون من در جریان ریز مسائل نیستم.
شکست پرسپولیس در بازی تدارکاتی
تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در تمرین روز شنبه خود با بازیکنان ذخیره‌اش دیداری دوستانه با تیم خونه به خونه بابل برگزار کرد و در نهایت با نتیجه‌ دو بر یک مغلوب شد. تک گل پرسپولیس را میثم خودبینی به ثمر رساند که در نیمه دوم به جای نوراللهی وارد زمین شده بود.
بهروان:فقط رحمانی و حلافی حق بازی در لیگ را ندارند
غلامرضا بهروان درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به حضور قاسم دهنوی در ترکیب ذوب آهن در هفته‌ سوم لیگ برتر، اظهار کرد: ما مشکل دهنوی را بررسی کردیم و فهمیدیم مشکلش حل شده است. به این ترتیب او منعی برای بازی کردن نداشت.پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که دهنوی جریمه سازمان لیگ را پرداخت نکرده و نباید برای ذوب آهن بازی می‌کرد.همچنین باشگاه ذوب آهن در نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به حضور حسین ماهینی در ترکیب پرسپولیس معترض بود. این باشگاه هم معتقد است که ماهینی مشکل نظام وظیفه دارد. بهروان در این باره هم گفت: فعلا تنها دو بازیکن هستند که طی نامه‌ای به ما اعلام شده حق بازی کردن ندارند؛ بختیار رحمانی و سعید حلافی.
پيشنهاد 6 ميليوني بارسا براي داگلاس
بارسا پیشنهادی شش میلیون یورویی را برای خرید این مدافع به سائوپائولو داده است. کاتالان‌ها حاضر نیستند که رقمی بیش از این را برای این انتقال بپردازند.در صورتی که سائوپائولو حاضر به این انتقال نشود، بارسلونا به سراغ گزینه‌های دیگر در سمت راست خط دفاعی می‌رود.