kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

نجات معجزه آسای کودک پس از سقوط از طبقه دوازدهم! (تایوان)

کودکی که از بالکن طبقه دوازدهم یک آپارتمان سقوط کرده بود، با اقدام قهرمانانه یک راننده به طور معجزه‌آسایی نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام به موقع و قهرمانانه راننده پیک ویتنامی برای نجات جان یک کودک خردسال که از بالکن آپارتمان به پایین سقوط کرد، در رسانه‌ها خبرساز شد. «نِگویِن نگوک مانه» ۳۱ ساله در آپارتمانی در انتظار تحویل یک بسته بود که ناگهان صدای‌گریه کودک توجه‌اش را جلب کرد. در حالی که آقای مانه در ابتدا‌گریه کودک را طبیعی تلقی کرد، اما ناگهان با شنیدن صدای فریاد‌های همسایگان با صحنه‌ای وحشتناک روبه رو شد.
وی پس از بیرون بردن سرش از پنجره در لبه بالکن طبقات فوقانی کودک آویزانی را دید که در معرض سقوط قرار گرفته بود. این راننده بلافاصله وارد عمل شد و از دیوار ۶ فوتی‌ای که حائل میان او و ساختمانی که کودک از آن آویزان بود، بالا رفت. مانه در این باره گفت: طبق تخمین من کودک می‌بایستی روی سقف محلی که محل نصب ژنراتور‌های الکتریکی مجتمع بود فرود می‌آمد؛ بنابراین تلاش کردم تا بالای آن سقف بروم.
این راننده پیک تلاش کرد خود را به روی سقف برساند، اما تعادل خود را از دست داد و به سمت راست سقف لغزید. با این حال او به طرزی باورنکردنی در محل دقیق فرود این دختر خردسال قرار گرفت و این کودک در آغوش او فرود آمد. مدت زمان این حادثه در مدت کمتر از دو دقیقه رخ داد. پس از این اتفاق دختر بچه که حالا زنده مانده بود به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ویتنام، این کودک دچار دررفتگی مفصل ران شده و آسیب دیگری به او وارد نشده است. در همین حال مانه نیز که از ناحیه بازو دچار پیچ خوردگی شد، تحت مداوا قرار گرفت.