kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



صرفا جهت یادآوری
 محمد پازوکی: «خاتمی(انتخابات۹۶): شهادت می‌دهم که دولت آقای روحانی دولت موفقی بوده است، برجام برگ درخشان کارنامه دولت اوست. رای به روحانی رو باید تکرار کنید!»
گرای غلط ندهید
 آسید: «آقای آشنا گرای غلط ندهید! مشکل اصلی، مشکل ریشه‌ای، علت‌العلل مشکلات، همین دولت فعلی‌ست. تا این دولت بر سر کار است، مشکلی حل نخواهد شد و تغییر این دولت، تازه شروع حل مشکلات است.»
چرا علم الهدی رو میزنن؟
 دستاران: «برام سؤال بود که چرا رسانه‌های دشمن اینهمه روی سخنرانی‌های علم‌الهدی دقت و با تقطیع صحبت‌هاش تخریبش می‌کنن. یکی از سخنرانی‌هاش رو گوش دادم. با استناد به واقعیات تاریخی، شباهت بنی‌امیه و آمریکا را اثبات و از حضرت زینب و کاروان اسرای کربلا در مقاومت تا پیروزی برای مردم الگو‌سازی کرد.»
خوب شد رئیسی، رئیس‌جمهور نشد
 ایمانی: «‏تا آمدیم تکذیبیه واعظی را باور کنیم و بپذیریم که دولت، قیمت ارز را بالا و پایین نمی‌کند، آقای روحانی وارد گود شد و گفت قیمت ارز با واقعیت سازگار نیست و کاهش خواهد یافت! واقعیت کدام است و خیال، کدام؟ کدام قیمت، طبیعی است و کدام، مهندسی شده؟! ولی خوبه رئیسی، رئیس‌جمهور نشد‌ها!»
اینجا آمریکا است!
 فواد ایزدی با انتشار این تصویر نوشت: «در ۴۱ سال گذشته در ایالت کالیفرنیا آمریکا ۲۲ زندان ساخته شده و ۱ دانشگاه.»
دسته گل جدید دولت
 محمدحسین: «دسته گل جدید دولت اعتدالی اصلاحاتی؛ میوه در حال حذف از سفره خانوار است! رئیس‌ اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: تقاضای مردم برای خرید میوه کاهش یافته است و این محصول در اولویت‌های اول خرید مردم نیست.»
تیر غیب
 محمد: «یادتان هست آمریکا چندین ماه قبل، ناو لینکلن را به منطقه فرستاد تا ایران را بترساند؟ اما بعد از چندی دستور دور شدن ناوهایش را داد و به جایش استفاده از بازوهای حامیان منطقه‌ای خود را در دستور کار قرار داد، حال خبر می‌رسد به تیر غیب گرفتار شده‌اند.»