kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی:

مردم چشم به راه اجرای وعده‌های دولت هستند

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم چشم به راه اجرای وعده‌های دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی هستند و دولت با فاصله از حاشیه‌ها بر این مسائل متمرکز شود.

نکا- خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در هفتمین یادواره 29 تن از شهدای منطقه لایی نکا و یادمان آیت‌الله محمدحسین محمدی لایینی نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و بزرگداشت هشت شهید گمنام نکا در روستای زیارتکلا اظهار داشت: مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده است و دولت باید با برنامه‌ریزی صحیح در این رابطه وارد شده و گره‌گشایی کند. وی افزود: جامعه امروز ما در کنار توجه به اقتصاد و معیشت، نیازمند فرهنگ است چرا که اقتصاد سالم و پویا در گرو فرهنگ سالم است که باید در این زمینه تلاش همه جانبه صورت گیرد.
صدیقی گفت: مردم چشم به راه قول‌های دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی هستند و دولت با فاصله از حاشیه‌ها بر این مسائل متمرکز شود.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف در سطح جامعه و ادارات و شرکت‌ها خاطر نشان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید با رعایت حجاب و عفاف در کنار مردان ظاهر شده و با رعایت مسائل مختلف اسلامی از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری کنند.