kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
وزیر صنعت ، معدن و تجارت:

حضور مردم در اقتصاد باعث رفع رکود از جامعه می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی باعث رفع رکود از اقتصاد جامعه شده و کشور را شکوفا می‌کند.


به گزارش ایرنا «محمدرضا نعمت‌زاده» پنج‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات اقتصادی و موانع توسعه شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، افزود: کشور و از جمله بخش تجارت، صنعت و معدن از مشکل تورم و رکود رنج می‌برد.
وی با تاکید بر اینکه دولت بر گذر از شرایط رکودی، برنامه‌های جامعی دارد، گفت: سخنان رئیس‌جمهور در سمینار رفع موانع تولید این امید را به بخش تولید و صنعت داد که در آینده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر جامعه در کاهش تورم و رفع رکود خواهیم بود.
نعمت‌زاده، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسایلی که در زمینه اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد، حضور مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی است و دولت تلاش دارد با پشتیبانی از مردم، راه را برای همراهی آنان با دولت هموار سازد. وی با اشاره به خواسته صاحبان صنایع شهرستان ورامین گفت: تمامی مردم و مسئولان باید تلاش بیشتری انجام دهند تا عقب‌ماندگی‌ها را به ویژه در مقوله بهداشتی و زیست‌محیطی برطرف کنند. وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در جلسه بررسی مشکلات اقتصادی شهرستان قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: وقتی احساس آرامش، امنیت و حمایت از سوی مسئولان دیده شود، صنعتگران نیز با همین روش به کارها می‌پردازند. نعمت‌زاده تاکید کرد: باید زمینه و مقدمات سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آب، برق و گاز فراهم شود.