kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

برنامه صداوسیما برای حمایت از محرومان(اخبار ادبی و هنری)



معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: عدالت‌خواهی یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ‌بوده و هست و بر همین اساس این ویژگی در رأس برنامه‌های رسانه ملی در بخش‌های مختلف خصوصا مراکز استانی صداوسیما قرار دارد.
علی دارابی در نشست مشترک با سید مرتضی بختیاری رئیس‌کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: از 160 شبکه رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی، 81 شبکه زیرمجموعه معاونت امور استان‌ها هستند و در راستای اهداف و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی‌که کمک به محرومان و مستضعفان است، تلاش می‌کنند.
وی با ‌اشاره به حضور خیرین و نیکوکاران در برنامه‌های مختلف گفت‌وگومحور رسانه ملی به‌خصوص شبکه‌های استانی عنوان کرد: البته این مسئله مختص برنامه‌های گفت‌وگومحور نیست بلکه معرفی این الگوها در قالب‌های دیگر همچون فیلم و سریال و مستند هم در دستور کار قرار دارد.
معاون امور استان‌های رسانه ملی از رونمایی 30 اثر مستند پیرامون خیرین در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و افزود: همکاری صدا و سیمای استان‌ها و کمیته امداد در طول سال ادامه خواهد داشت و مربوط به مناسبت‌ها و جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها نیست.
سید مرتضی بختیاری رئیس‌کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: رسانه ملی واقعا راهگشا و کارساز عمل کرده و در رفع محرومیت‌ها و کمک به دیگران پیشتاز بوده است.
وی با ‌اشاره به تاکیدات دینی درخصوص حمایت از یتیمان گفت: صدا و سیما نقش ارزشمندی در زمینه حمایت از یتیمان داشته است و امیدواریم سال ۱۴۰۰ در کشور یتیمی‌ بدون حامی وجود نداشته باشد.
در این نشست، تفاهم‌نامه‌ای با هدف اطلاع‌رسانی خدمات کمیته امداد امام خمینی و هم‌افزایی بیشتر این دو نهاد انقلابی بین بختیاری رئیس‌کمیته امداد امام خمینی و دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی به امضا رسید.همچنین از مجموعه مستندهای کوتاه معرفی کارآفرینان زیر پوشش کمیته امداد در سال جهش تولید رونمایی شد.