kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

قدردانی نماینده مجلس از راهبرد جدید رسانه ملی(اخبار ادبی و هنری)



نماینده مردم خمین در مجلس از راهبرد جدید رسانه ملی تقدیر کرد.
علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره سریال «دادستان» ساخته مسعود ده‌نمکی گفت: مسعود ده نمکی در آثارش همیشه مسایلی را مطرح می‌کند که کمتر کسی جرات گفتن آن را دارد و به صراحت در راستای گفتمان انقلاب و امام (ره) فیلم و سریال ساخته است. در «دادستان» هم تلاش کرده در راستای تاکیدات امام (ره) و رهبری قدم بردارد و حرف و درد مردم را به خوبی در سریال گنجانده است.
وی افزود: اینکه او در آثارش همیشه تلاش کرده به اندیشه‌های امام و رهبری توجه کند امری است جدا اما اینکه تلویزیون و مدیران آن شجاعت نمایش آن را داشته، نشان از تغییر راهبردی تلویزیون دارد. در این‌جا باید از دکتر علی‌عسگری رئیس‌رسانه ملی برای تولید و پخش این سریال تشکر کنم که با توجه به فشارهایی که حتما وجود دارد امکان ساخت و نمایش این سریال را داده است. نظری در ادامه بیان داشت: این سریال را می‌توان نمونه خوب سریال‌سازی در تلویزیون دانست. با این سریال و تولید این دست آثار، رئیس‌رسانه ملی به خوبی نشان داد که نگاهی کلان و گفتمان‌ساز را در رسانه دنبال می‌کند که از اهمیت بسیاری برخورد است.
وی در پایان افزود: جای خالی تولید این دست آثار که نگاه و گفتمانی مطالبه‌گر و عدالتخواه را در خود دارند خالی بود که با درایت و حمایت مدیران رسانه ملی شاهد پرشدن این خلأ هستیم که جای تشکر و قدردانی دارد.