kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

اخبار کوتاه از فوتبال



نظری: اولتیماتومی به فکری نداده‌ایم
حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا ناراحتی اعضای هیئت مدیره از فکری درست است یا خیر گفت: در این دو روز شایعه شده که در نشست هیئت مدیره تماسی از طرف آقای وزیر با اعضای هیئت مدیره گرفته شده و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید ولی اساسا این موضوع کذب است. مطمئنا در این چند روز دیدید که از سرمربی تیم حمایت کرده‌ایم و حمایت خواهیم کرد. همیشه تلاش کردیم تا استقلال بهترین نتایج را بگیرد. ممکن است ضعف‌هایی داشته باشیم ولی مطمئنا در ادامه راه پیرامون این مسئله صحبت خواهیم کرد.وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به جلسه اخیر هیئت مدیره گفته می‌شود به محمود فکری دو مسابقه فرصت داده شده و در صورت عدم نتیجه‌گیری برکنار می‌شود، اظهار داشت: هیچ اولتیماتومی به فکری ندادیم. هیچ کجا مطرح نشده که قرار است دو بازی یا بیست بازی سرمربی تیم باشد. محمود فکری انتخاب هیئت مدیره است و از این انتخاب همچنان حمایت می‌کنیم.
 کربکندی:بازیکن نیمکت نشین برای نیم‌فصل2.5میلیارد می‌خواهد
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت:بازیکن معمولی که خیلی هم برای تیمش بازی نکرده برای یک نیم فصل 2.5میلیارد تومان می‌خواهد، نمی‌دانم این مسیر به کجا ختم می‌شود؟!  رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در مورد تقویت این تیم برای نیم فصل دوم اظهار داشت: در فوتبال ما جوی ایجاد شده که آدم خنده‌اش می‌گیرد. یک بازیکن معمولی که خیلی هم برای تیمش بازی نکرده و اصلاً در ترکیب اصلی نبوده، برای یک نیم فصل 2.5 میلیارد تومان می‌خواهد! نمی‌دانم این مسیر به کجا ختم می‌شود؟ چند باشگاه، چنان قیمت‌ها را بالا می‌برند که بقیه هیچ کاری نمی‌توانند انجام بدهند. کربکندی تصریح کرد: برخی باشگاه‌ها طوری در جذب بازیکن پیش می‌روند و قیمت‌هایی می‌گذارند که آدم تعجب می‌کند. بازیکنی که قراردادش 800-700 میلیون بوده الان 5‌، 8 و یا حتی 10 میلیارد می‌خواهد! نمی‌دانم اقتصاد ما خیلی خوب شده یا فوتبال ما خیلی پیشرفت کرده؟ به خاطر ممنوعیت جذب بازیکن خارجی و با توجه به اینکه بازیکنان خوب داخلی هم محدود هستند، هر کس هر چقدر که می‌خواهد می‌گوید. شاید برخی بگویند چون ذوب‌آهن خودش بازیکن نگرفته حسودی می‌کند اما واقعیت این است؛ اگر بازیکنی آمار خوبی داشته باشد، آماده‌باشد و ارزش داشته باشد برایش هزینه می‌کنیم اما بازیکنان معمولی و نیمکت‌نشین درخواست‌های عجیبی دارند.
جذب مغانلو همچنان در دستور کار پرسپولیس
درحالی که به نظر می‌رسید مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مهاجم ایرانی باشگاه پرتغالی به بن بست رسیده است اما هنوز این باشگاه درهای این مذاکرات را بسته شده نمی‌داند. شهریار مغانلو که انتقالش از پیکان به باشگاه سانتاکلارای پرتغال موفقیت‌آمیز نبوده برای حضور در باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی به نام رضایتنامه طرف است.تا پیش از این مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن به این سمت رفته بود که مغانلو خواستار سه میلیارد تومان برای نیم فصل شده و همچنین باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 60 هزار یورو هم بابت رضایتنامه به باشگاه پرتغالی می‌داد.این خواسته مغانلو از سوی باشگاه و کادرفنی پرسپولیس رد شد و به همین دلیل به نظر می‌رسید که دیگر این مذاکرات راه به جایی نمی‌برد اما ظاهرا به تازگی مذاکرات دو طرف به شکل دیگری دنبال می‌شود.مسئولان پرسپولیس به این بازیکن اعلام کردند دریافت رضایتنامه به عهده خود مغانلو باشد. فعلا رایزنی‌ها در حال انجام شدن است تا با یک شرایط ایده آل انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان انجام شود.
آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر
*محمد امینی، مدافع چپ ۲۵ ساله و اسبق باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که در دو فصل اخیر برای گذراندن‌ خدمت مقدس سربازی در باشگاه فجرسپاسی بازی می‌کرد، با عقد قراردادی رسمی به باشگاه مس رفسنجان پیوست. امینی اولین خرید رسمی مس رفسنجان در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود.
*فوتبال تبریز این‌ روزها شاهد تغییرات زیادی است و از جمله مهم‌ترین آن‌ها، انتخاب شدن رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور بود. بعد از این انتخاب، نوبت تغییرات روی دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین‌‌سازی بود و محمدسعید اخباری از سمتش در این تیم استعفا داد. او که اوایل نیم‌فصل نخست جانشین وحید بیاتلو شده بود، پس از نتایج نامطلوب با سبز و سفیدپوشان‌ تبریزی، تصمیم به جدایی از این‌ تیم گرفت.
*پیمان بابایی با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان رسول خطیبی ملحق شد.پیمان بابایی در نیم‌فصل نخست در تیم ماشین‌‌سازی حضور داشت و ۶ گل برای این تیم به ثمر رساند. وی در پست مهاجم بازی می‌کند و برای تقویت خط حمله تراکتور به این تیم پیوسته است.