kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور:

دیدگاه راهبردی رهبر انقلاب نصب‌العین ما خواهد بود

شرکت‌کنندگان در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در پی دیدار با رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند دیدگاه‌های راهبردی رهبر انقلاب نصب‌العین آنها خواهد بود.
 به گزارش ایسنا در این بیانیه آمده است: خداوند منان را سپاسگزاریم که توفیق عطا فرمود تا بتوانیم به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی شرف‌یاب شویم. بیانات حکیمانه، جامع و دوراندیشانه معظم‌له در شرف‌یابی ما به محضر مبارکشان، بی‌شک برای همه ما دستورالعملی راهگشا و مطاع خواهد بود.
 این بیانیه می‌افزاید :حمایت‌های بزرگوارانه ایشان از وزیر، مسئولان و سفیران و مجموعه وزارت امور خارجه بار دیگر مسئولیتی سنگین و خطیر بر دوش ما نهاد تا در دنیای پرتلاطم در حال گذار کنونی بتوانیم با صلابت، دوراندیشی، حزم، درایت و با اتکال به ذات اقدس باری، از سرمایه ملی، منافع ملی، آرمان‌‌ها و ارزش‌های الهی و اسلامی و تمامیت ارضی کشور صیانت و دفاع کنیم و سیاست تعامل سازنده دولت تدبیر و امید را با خودباوری و شجاعت به پیش ببریم.
 در پایان این بیانیه آمده است: ما رئیسان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور همگام با مسئولان وزارت امور خارجه، ضمن تقدیم بالاترین و خالصانه‌ترین سپاس‌های خود به محضر رهبر فرزانه انقلاب، دیدگاه ژرف و راهبردی معظم له و هدایت‌های راهگشای ایشان را نصب العین خود قرار داده و در عرصه‌های فعالیت خود در زمینه سیاست خارجی و دیپلماسی به کار خواهیم بست.