kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

نرفتن سوریان به بازی‌های آسیایی قطعی شد

رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی برگزار شد و چهره برخی ملی پوشان برای بازی‌های جهانی آسیایی مشخص شد.
این رقابت‌‌ها دیروز در خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود که در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده دارنده مدال برنز سال 2011 جهان یک بر صفر مقابل امیر قاسمی منجزی به پیروزی رسید.باباجان‌زاده در دور بعد با همین نتیجه مقابل مهدی نوری پیروز شد تا عصر در دیدار نهایی بر مبنای قاعده دو پیروزی از سه دیدار با بهنام مهدی‌زاده مسابقه دهد. بشیر باباجان‌زاده در کشتی دوم مقابل بهنام مهدی‌زاده حاضر نشد تا سرنوشت وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی دچار ابهام شود.‌ البته دیروز در آخرین دقایق اعلام شد که مهدی‌زاده به‌عنوان ملی‌پوش وزن 130 کیلوگرم انتخاب شده است. همچنین در وزن 75 کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا که سابق قهرمانی در آسیا را دارد، موفق شد مقابل فرشاد علیزاده، دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی با نتیجه‌ سه بر یک به برتری برسد.در ادامه نیز هادی علیزاده پورنیا 5 بر 3 یوسف اخباری را مغلوب کرد و ملی‌پوش وزن 75 کیلوگرم شد.پیام بویری که اخیرا نایب قهرمان جوانان جهان شده دیگر کشتی‌گیر این وزن بود که در مسابقات شرکت نکرد. همچنین در وزن 66 کیلوگرم امین سوری مقابل امید نوروزی حاضر نشد تا نوروزی ملی‌پوش شود.
غیبت سوریان در بازی‌های آسیایی
خبر دیگر از کشتی اینکه حمید سوریان دارنده 6 مدال کشتی فرنگی جهان و المپیک امسال در رقابت‌های جهانی ازبکستان برای کسب هفتمین طلای خود به رقابت خواهد پرداخت که به دلیل نزدیکی مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی، این کشتی‌گیر در اینچئون غایب خواهد بود.