kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

کارت اعتباری 5 و 10 میلیون تومانی جهیزیه

معاون ساماندهی امور جوانان درباره جزئیات کارت اعتباری جهیزیه گفت: اعتبار این کارت‌ها شامل 5 و 10 میلیون تومان است و قرار است ضمانت سنگینی برای دریافت آن وضع نشود.
دکتر گلزاری با اعلام این خبر، افزود: کارمند دولت می‌تواند تنها با ارائه فیش حقوقی و یا معرفی یک کاسب معتبر این کارتها را دریافت کند و یا کارمند غیردولتی می‌تواند با معرفی پدر یا مادر کارمند خود از اینگونه کارتها بهره‌مند شود.
وی خاطر نشان کرد: سود این کارت‌ها 16 درصد بوده اما می‌خواهیم با همکاری بانک‌ها این رقم به 12 درصد کاهش پیدا کند.
معاون وزیر ورزش با اشاره به اینکه تا هفته اول شهریورماه نحوه دریافت اینگونه کارتها به طور دقیق اعلام می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر در معاونت ساماندهی پیگیر وام ازدواج کارتهای اعتباری جهیزیه و فعال کردن مجمع ملی خیرین ازدواج هستیم که قرار شده مجمع ملی خیرین ازدواج در 10 استان فعال شوند.
گلزاری با اشاره به اینکه در حوزه مسکن و اشتغال جوانان تاکنون جلسات زیادی را با سازمان مربوطه داشتیم گفت: ما در این دو حوزه طرح‌های زیادی داریم به طور مثال در نظر داریم با همکاری با سازمانهای مربوطه مالیات شغل اولی‌ها را کم کنیم، همچنین قرار است جلسه‌ای با سازمان اوقاف داشته باشیم تا از ظرفیت این سازمان برای حمایت اقتصادی ازدواج و خانواده از آنها کمک بگیریم.