kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
با حضور امین‌زاده و کدخدایی

نشست هم‌اندیشی کیفرخواست علیه جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد

هم‌اندیشی کیفرخواست علیه رژیم صهیونیستی با حضور الهام امین‌زاده، عباسعلی کدخدایی و جمعی از اساتید و حقوقدانان در مجمع جهانی صلح اسلامی برگزار شد.
به گزارش فارس نشست  هم‌اندیشی کیفرخواست علیه رژیم صهیونیستی با حضور الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور، عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان و جمعی از حقوقدانان در مجمع جهانی صلح اسلامی برگزار شد.
عامری دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی در ابتدای این نشست با اشاره به اهداف این مجمع گفت: در حوادث فلسطین شاهد فجایعی هستیم که در جهان کم‌نظیر است و صلح جهانی را در همه معیارهای آن نقض کرده است.
عامری هدف برگزاری از چنین نشستی را بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و استمداد از نظرات حقوقدانان و اساتید دانشگاه‌‌ها در این امر دانست و خاطرنشان کرد: در زمینه حوادث غزه آمادگی حقوقدانان کشورمان و حقوقدانان جهان مسلمان روبه‌رو بوده‌ایم که در این زمینه اعلام آمادگی کردند و در نظر داریم تا نشست مشترکی را با حضور حقوقدانان مسلمان سراسر جهان در تهران برگزار کنیم.
برگزارکنندگان این همایش در نظر دارند کیفرخواستی را علیه رژیم صهیونیستی توسط مجمع جهانی بیداری اسلامی و انجمن حقوقدانان بدون مرز تهیه کنند.