kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

تجمع بزرگ مادران شهدای ایران در حمایت از کودکان غزه

مادران شهدای ایران با تجمع در میدان آزادی تهران در اعتراض به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی خواستار بازگشایی گذرگاه رفح برای امداد و کمک‌رسانی به کودکان و مردم غزه شدند.


در این تجمع که با حضور مسئولان برگزار شد تجمع‌کنندگان اعلام کردند که به پیروی از سخنان مقام معظم رهبری از ملت غزه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی حمایت خواهند کرد.
لاله افتخاری نماینده تهران در مجلس در این تجمع از مسئولان مصری درخواست کرد تا گذرگاه رفح را برای کمک رسانی و حضور زنان و مردانی که خواهان مقابله با صهیونیسم بین‌المللی هستند باز کنند.
وی ادامه داد: اگر امکانات و شرایط فراهم شود همه ما آماده هستیم تا با حضور در غزه از ملت مظلوم غزه حمایت کنیم. در این میان خواهران و برادران روحانیون و بسیجیان از هر صنف و گروهی مسلمان و غیر مسلمان همه آماده‌اند تا از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کرده و به آن لبیک بگویند.
همچنین گرشاسبی فرماندهی ناحیه بسیج حمزه سید الشهدا‌(ع) در این مراسم تاکید کرد: حمایت از غزه حمایت از آرمان‌های بزرگ بشری است؛ چرا که امروز غزه تحت سیطره ابرقدرت‌هایی مانند رژیم صهیونیستی قرار گرفته و آنها در سکوت سازمان‌های بین‌المللی هر اقدامی که بخواهند نسبت به مردم غزه روا می‌دارند. این در حالی است که مقام معظم رهبری در تمام فرمایشات خود به ویژه سخنان اخیرشان بر لزوم حمایت از مردم غزه تاکید کردند.
گرشاسبی با بیان این که حقوق بشر تحت کنترل چند کشور غربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی درآمده است گفت: علیرغم سکوت آنها امروز شاهد هستیم که در تمام کشورهای دنیا و حتی سرزمین‌های اشغالی تجمع‌های اعتراضی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، در پایان این تجمع بسیجیان، کارکنان شهرداری منطقه 9 و گردان‌های نواحی مختلف مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا‌(ع) به دور میدان آزادی حلقه زده و همزمان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، کودکان حاضر نیز کبوترهایی را به نماد آزادی کودکان غزه ر‌ها ‌کردند.