kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۸۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴

اخبار کوتاه اجتماعی


 
  انهدام باند 13 نفره سارقان خودرو با400 فقره سرقت
پایگاه خبری پلیس- رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري و انهدام باند 13 نفره سارقان خودرو خبر داد و گفت: متهمان در بازجويي‌ها به سرقت حدود 400 دستگاه خودرو اعتراف و بيان داشتند، در حوزه تهران، کرج و قزوين خودروها را سرقت و پس از باز کردن لوازم، قطعات و وسايل داخل آنها، خودروها را در نقاط مختلف رها مي کردند.
انجام تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو «شوش»
ایسنا- معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از انجام تست رایگان کرونا مسافران در متروی تهران خبر داد و گفت: این طرح به صورت موقت از ایستگاه مترو شوش آغاز شده و بعد از بررسی و کسب نتایج امکان دارد در سایر ایستگاه‌ها نیز برپا شود. تیم‌های اخذ تست سریع تا ۲۸ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در ایستگاه مترو شوش مستقر هستند.
کاهش آلودگی هوای تهران از جمعه
فارس- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت روز جمعه و همچنین روز شنبه، انتظار داریم با توجه به وزش باد از غلظت آلاینده‌های جوی در تهران به ویژه جنوب استان تهران و همچنین استان البرز، کاسته شود.
سهم ۱۷ درصدی نیروگاه‌ها و صنایع در آلودگی هوا
ایسنا- استاندار تهران با اشاره به سهم ۱۷ درصدی آلایندگی هوای تهران توسط پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و صنایع بر لزوم ارائه جدول خاموشی‌های تهران تأکید کرد.
مالباختگان به سامانه «پلیس من» مراجعه کنند
خبرگزاری صدا و سیما- فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اکنون برای تمامی اموال مکشوفه شناسنامه صادر می‌شود، گفت: مالباختگان به سامانه‌های «پلیس من» و «گنجینه پلیس آگاهی» مراجعه کنند.
تامین 105دستگاه واگن مترو برای پایتخت
توسط بخش خصوصی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: قرارداد تامین ۱۰۵ دستگاه واگن از طریق مشارکت عمومی- خصوصی به زودى و براى برای نخستین بار در تاریخ شرکت متروی تهران، منعقد خواهد شد.