kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۸۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
درمان یک میلیون و ۹۴ هزار نفر از بیماران

موارد شناسایی شده کرونا در ایران از 1/3 میلیون نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه موارد شناسایی شده کرونا در ایران از ۱.۳ میلیون نفر گذشت، گفت: یک میلیون و ۹۴ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گزارش وبدا، سیماسادات لاری دیروز اظهارداشت: از 23 تا ۲۴ دی ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۵۳ نفر از آنها بستری شدند.
لاری با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۳۳۹ نفر رسیده است، افزود: متاسفانه در طول این مدت، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۴۵۷ نفر رسید.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۴ هزار و ۳۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، ادامه داد: چهار هزار و ۴۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، ضمن اینکه تا کنون ۸ میلیون
و ۳۱۶ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.