kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

قاتلان مسلح فراری دزفول به دام افتادند

جانشین فرماندهی انتظامی دزفول از دستگیری عوامل قتل دو جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل اصلی حادثه، قبل از فرار به کشور عراق به دام افتاد.

دزفول - خبرنگار کیهان:

سرهنگ عبدالسادات دستاران افزود: این افراد دو جوان اهل روستای سنجر را اواخر هفته گذشته در یکی از مناطق شهر دزفول با سلاح جنگی به قتل رسانده و متواری شدند.
وی افزود: به دنبال وقوع این حادثه که موجی از التهاب و نارضایتی در بین مردم دزفول ایجاد کرد، مسئولان امنیتی و قضایی وارد عمل شده و در کمتر از 48 ساعت دو نفر مظنون حادثه دستگیر و نفر سوم نیز در یکی از شهرهای اطراف دستگیر و به قتل اعتراف کردند.
وی افزود: قاتل اصلی این حادثه نیز که قصد خروج از مرز و فرار به کشور عراق را داشت، دستگیر شد.
دستاران گفت: در این خصوص چهار نفر دستگیر شدند که سه نفر عامل اصلی قتل و یک نفر نیز به قصد همکاری با آنان برای فراری دادن قاتل به دام افتاد.
وی در خصوص علت این حادثه افزود: قاتل اصلی این حادثه به قصد انتقامجویی بابت اعدام دایی خود که به دلیل قتل در نزاع طایفه‌ای اعدام شد، دست به این جنایت زد.
دستاران افزود: قاتل با تهیه سلاح و اجیر کردن چند نفر از دوستانش اقدام به قتل دو جوان اهل روستای سنجر کرد در حالی که آن دو جوان مقتول هیچ‌گونه نقشی در نزاع طایفه‌ای نداشتند.
وی افزود: قاتل به جرم مواد مخدر زندانی بوده و در تعطیلات عید سعید فطر در مرخصی به سر می‌برد که اقدام به انتقام‌جویی خونین کرد.