kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  ادعای دروغ
 فاطمه: «‏درحالی «شرق» ادعا می‌کند چین با مذاکره قدرتمند شده که چیزی که چین را ابرقدرت کرده برنامه‌های توسعه پنج‌ساله است که چینی‌ها سیاست‌های خود را براساس آن تنظیم و اجرا می‌کنند. آنها از 65 سال پیش تاکنون سیزده برنامه توسعه بومی را تدوین کرده‌اند.»
کرامت زن در اسلام
 کاربری نوشت: «‏میشل اونفری فیلسوف سرشناس فرانسوی: ما رعایت حقوق زنان را ضروری نمی‌بینیم ولی مسلمانان رعایت حقوق زن را کرامت انسانی می‌دانند، چون مسلمانان باشرافت و عزت‌مند هستند ولی ما شرافت خود را از دست داده‌ایم.»
ترامپ از فتنه‌گران جلو زد
 احمد عبداللهی‌نژاد: «ترامپ گفته به‌خاطر مصالح کشورش روند انتقال قدرت به ‎بايدن را آغاز می‌کند و همزمان به شکایت خودش در مورد فاسدترین انتخابات آمریکا ادامه می‌دهد. تا اینجا یک مرحله از فتنه‌گران سال ۸۸ جلوتر است.»
راهکارهای لیبرال‌ها برای اقتصاد
 حجت اله عبدالملکی: «راه‌حل‌های جریان لیبرال داخلی همیشه همین‌طور بوده: جوجه‌های یک‌روزه را به‌خاطر قیمت بالای غذای طیور می‌کشد، چند ماه بعد به همین دلیل مرغ به صورت تصاعدی گران می‌شود! مثا‌ل‌های دیگر را شما بگویید...»
‏این چشم‌ها بر می‌گردد؟
 حاج حیدر: «روحانی: «اگر بایدن اقدامات ترامپ را لغو کند، می‌توانیم به قبل برگردیم!» با لغو اقدامات ترامپ، این چشم‌ها هم برمی‌گردد؟»
برجام از نگاه «اشتون»
 مهدی محمدی: «کاترین‌ اشتون امروز در تایم نوشته برنامه هسته‌ای همچون تخته سنگی بزرگ بر در خانه ایران بود که مانع از ورود ما به خانه می‌شد. ما با برجام این مانع را از سر راه برداشتیم!»
مشکل ایران با آمریکا همین جاست
 امیرحسین ثابتی: «در حالی‌که بایدن هنوز قدرت را به دست نگرفته اعلام کرده: «آمریکا بار دیگر آماده است جهان را رهبری کند» دقیقا مشکل ایران با آمریکا همین جاست. آمریکا به چه حقی می‌خواهد جهان را رهبری کند؟ این اجازه را از چه کسی گرفته؟ و چرا دیگر کشورها باید رهبری آمریکا را بپذیرند؟»