kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



اهمیت توجه به مدیریت شبکه‌های اجتماعی
 شهاب اسفندیاری: «دموکرا‌ت‌های آمریکا رسما دارند ضرورت کنترل و نظارت محتوا در شبکه‌های اجتماعی را ترویج می‌کنند. اوباما «اینترنت» را «بزرگ‌ترین تهدید دموکراسی» معرفی کرده و کارشناسان می‌گویند اگر «دروازه بانی» اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی انجام نشود، «اطلاعات گمراه‌کننده» پیروز میدان‌ خواهد بود.»
چرا به دنبال بازگشت مزاحم هستید؟
 امیرحسین ثابتی: «وقتی آمریکا از برجام خارج شد، روحانی گفت چه بهتر که یک مزاحم از این توافق خارج شد! بر این اساس مشخص نیست چرا روحانی و ظریف این‌قدر اصرار دارند تا آن مزاحم دوباره به برجام برگردد؟ مگر نمی‌گفتید برجام آمریکا را منزوی کرده؟ پس بگذارید دشمن ایران همچنان در انزوا باقی بماند!»
تکرار یک حادثه جای تامل دارد
 الهام آزاد: «با بی‌تدبیری سرپناه کسی را خراب کردند که جز خداوند یاوری نداشت. صحنه استعانت مادر و فرزند از خداوند و فریاد خدای آن کودک دل هر انسانی را به درد می‌آورد. علاج بعد از واقعه خود درد است و تکرار دوحادثه مشابه در یک سال جای تامل دارد،به پیگیری این حادثه و علل آن خواهیم پرداخت.»
باز هم ردپای آمریکا در «بی.بی.سی»
 کاربری نوشت: «‏بی‌بی‌سی فارسی درمورد جنایت تروریستی ارتش استرالیا تیتر زده: «قتل غیرقانونی ۳۹ نفر در افغانستان»! البته اگه استرالیا از آمریکا اجازه می‌گرفت اسمش قتل قانونی بود که برای شادابی و طراوت پوست مردم افغانستان هم
مفیده!»
میوه بی‌تدبیری
 حیدر: «اون مدیری که بین این همه ساخت و ساز غیر مجاز، میره سراغ آلونک زن بندرعباسی، از جنسِ همون مسئولی هست که بین صدها کانتینر قاچاق، میره سراغ یه پیرمرد کولبر کردستانی!...»
قابل توجه دوستداران مذاکره
 علی قلهکی: آبِ پاکی وزیر خارجه احتمالی بایدن (کریس کونز) روی دستِ برجام؛ «تنها در صورتی از برجام حمایت می‌کنیم، که ایران به دنبال راهی برای اعمال محدودیت بر برنامه موشکی سپاه و حمایتش از گروه‌های نیابتی خود در منطقه باشد. »