kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

پلیس به دنبال جاعل مدارک شناسایی

فردی که با سوءاستفاده از مدارک شناسایی اشخاص اقدام به افتتاح حساب‌های بانکی متعدد و صدور چک‌های بلامحل می‌کرد تحت تعقیب قرار گرفت.


شاکی پرونده با مراجعه به کلانتری 159 بی‌سیم با اعلام این مطلب تاکید کرد فرد یا افرادی جاعل با استفاده از دسته چک‌های صادر شده اقدام به صدور چک‌های بلامحل به نام‌ وی در سطح بازار کرده‌اند.
وی با اشاره به سابقه سرقت مدارک شناسایی خود و اعضای خانواده‌اش به کارآگاهان گفت: کیف سامسونت من که حاوی مدارک شناسایی بود در مهر ماه سال 87 در میدان شوش مورد سرقت قرار گرفت و به‌رغم اینکه در همان زمان با مراجعه به کلانتری اقدام به طرح شکایت و تشکیل پرونده کرده بودم اما وقتی چندی پیش پس از پایان دسته چک برای اخذ مجدد به بانک مراجعه کردم در کمال تعجب متوجه شدم که به علت صدور تعداد زیادی چک‌های بلامحل امکان صدور دسته‌چک جدید برای من وجود ندارد.
سرهنگ کارآگاه رضا امیری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ضمن تایید صحت اظهارات شاکی و شناسایی تصویری متهم توسط ماموران آگاهی از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی متهم و اطلاع از مخفیگاه وی مراتب را از طریق شماره تماس 21868076 به اطلاع کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ برسانند.