kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

کلاهبردار با همکاری همسر خود اقدام به فروش زمین جعلی می‌کرد

اعضای باند 6 نفره‌ای که با فروش جعلی زمین به یکی از بنگاه‌های معاملات ملکی مبلغ 420 میلیون تومان از این بنگاه کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر و میمه دستگیر شدند.

اصفهان - خبرنگار کیهان:

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام این مطلب اظهار داشت: متصدی یکی از بنگاه‌های معاملات ملکی به پلیس آگاهی این فرماندهی مراجعه و عنوان داشت فرد ناشناسی به دفتر وی مراجعه و دو قطعه زمین را به مبلغ 420 میلیون تومان به وی فروخته اما وی پس از چند روز متوجه شده است وکالت فروش این دو قطعه زمین جعلی و ساختگی است.«سرهنگ غلامعباس بلفکه» اضافه کرد: از آنجایی که هویت فرد کلاهبردار نیز جعلی و ساختگی بود هیچ‌گونه آدرس و مشخصاتی از این فرد در دست ماموران نبود اما ماموران پس از تحقیق موفق شدند رد این فرد کلاهبردار را در ملک‌شهر اصفهان شناسایی کنند.
وی اظهار داشت: متهم در عملیاتی ویژه دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی اسناد و مدارک شناسایی جعلی و ساختگی به همراه ابزار و آلات مخصوص جعل مدارک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که متهم با همکاری همسر خود و 4 نفر دیگر در امر جعل و کلاهبرداری فعالیت داشته که در این رابطه همه همدستان این کلاهبردار نیز دستگیر و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضایی منتقل و روانه زندان شدند.