kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

اخبار کوتاه


وضعیت اسفبار پرستاری
عضو شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به نظرسنجی که از عملکرد وزارت بهداشت در حوزه پرستاری انجام شد، از نارضایتی 98 درصدی پرستاران کشور خبر داد. محمد شریفی‌مقدم، ناکارآمدی سیاست‌های این وزارتخانه را در حوزه پرستاری طی یک سال اخیر، عامل کاهش اعتماد پرستاران ذکر کرد.

مرگ هولناک بین دیوار
و اتاق آسان‌رو
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مرگ دردناک کارگر افغانی در بین دیواره و اتاق آسان‌رو خبر داد.
سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در پی اعلام وقوع این حادثه آتش‌نشانان دو ایستگاه 108 و گروه نجات 13 در محل حادثه در ساختمان 6 طبقه در محله یوسف‌آباد حاضر و این کارگر را که در حین نظافت دچار حادثه شده بود با استفاده از تجهیزات مخصوص بیرون آوردند اما این کارگر به علت آسیب‌دیدگی شدید فوت کرد.

پاتک شبانه به مخفیگاه
 اراذل و اوباش محله نواب
پاتک شبانه پلیس به خانه محل تجمع جمعی از اراذل و اوباش در محله نواب منجر به دستگیری 5 اوباش خطرناک در هنگام شرب خمر و عربده‌کشی شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در پی دریافت اطلاعات مردمی موفق به کشف مخفیگاه و محل عشرت جمعی از اراذل و اوباش در محله نواب شده و با حمله شبانه به این مخفیگاه موفق به دستگیری 5 نفر از آنها شدند.
در بازرسی از منزل متهمان 2 عدد پایپ، آلات و ادوات مواد مخدر کشف و همگی به مقر انتقال یافت.

دستگیری متجاوزین به عنف
دو پسر جوان که با ترفندی در فضای مجازی موفق به اغفال دختر جوانی شده و وی را در مراسم جشن تولدی در یکی از باغ‌های شهریار مورد آزار و اذیت قرار داده بودند دستگیر شدند.
دختر فریب‌خورده فضای مجازی گفت: چند روزی از رابطه دوستی‌اش با پسر جوان از طریق شبکه اجتماعی نگذشته بود که برای حضور در جشن تولد دعوت شدم و با اصرار وی مجبور به رفتن به این باغ شدم.
وی گفت: آنها می‌خواستند با استفاده از فیلمی که از این اقدام بی‌شرمانه تهیه کرده بودند از من و خانواده‌ام اخاذی بکنند.