kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

کمک 15 میلیاردی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها

وزارت ورزش و جوانان در مرحله سوم از توزیع اعتبارات سال 93 میان فدراسیون‌های ورزشی، اعتباری بین 10 تا 15 میلیارد تومان را به حساب این فدراسیون‌‌ها واریز خواهد کرد. این اعتبار طی روزهای آینده با اولویت بازی‌های آسیایی اینچئون میان فدراسیون‌‌ها توزیع خواهد شد.


طی چهار ماه و نیم گذشته، وزارت ورزش و جوانان در دو مرحله فدراسیون‌های ورزشی را با کمک بودجه‌ای از محل اعتبارات سال 93 و از خزانه دولت دریافت کرده بود، شارژ مالی کرد. در همین راستا سومین مرحله از توزیع اعتبارات میان فدراسیون‌‌ها و از طریق وزارت ورزش و جوانان نیز طی روزهای آینده انجام خواهد شد.
سید مناف هاشمی، معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: در این مرحله از توزیع اعتبارات میان فدراسیون‌های ورزشی، مبلغی حدود 10 تا 15 میلیارد تومان به حساب فدراسیون‌‌ها واریز خواهد شد. تلاش‌مان این است که تا 20 مردادماه مبلغ مورد نظر برای هر یک از فدراسیون‌‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: سعی‌مان بر این است که تا پیش از اعزام کاروان ایران به محل برگزاری بازی‌های آسیایی در اینچئون، در قالب یک مرحله دیگر به فدراسیون‌‌ها کمک مالی داشته باشیم.