kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۴۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



نه استعفا نه استیضاح
 علی جعفری: «‏هزینه استیضاح آن‌قدر سنگین است که صرف مخالفت با آن موضوعیت دارد. اما درخصوص چه باید کرد، به نظر می‌رسد راه‌کاری جز استفاده از تمام ظرفیت‌های سیاسی و قانونی برای حل مشکلات توسط همین دولت وجود ندارد. نه استعفا، نه استیضاح و نه بی‌تفاوتی. رواداری همراه با فشار حداکثری و نظارت هدفمند.»
فرار از مسئولیت رای دادن به روحانی
 محسن: «مردم دو دسته هستن، یا به رئیسی رای دادن یا اصلا رای ندادن؛ پس اون 24 میلیون نفر چی شد؟»
کدام را باور کنیم؟
 فریدالدین علی: «همونطور که خانم ابتکار گفتن خودروهای الکتریکی آینده‌ای ندارند! به خاطر همین شرکت‌های درپیتی مثل جنرال موتورز نمونه‌های الکتریکی معرفی میکنن.»
سقوط پلکانی
 کاربری نوشت: «بدبختی از جایی شروع شد که اجازه دادیم چشم و گوش‌مون هرچیزی رو ببینه و بشنوه و بهش عادت کنه؛ پله پله سقوط کردیم.»
مافیای خودرو
 فائزه سادات: «در بازار رقابت خودرو که با رانت و انحصار است تا زمانی که قانونی جدی برای ورود به بازار رقابت کامل وضع نشود؛ تا ۱۰۰ سال آینده هم باید قیمت‌های کذایی مافیای خودرو‌سازی را با کیفیت افتضاحش تحمل کنیم.»
دروغ گفته بودن؟
 کاربری نوشت: «مگه نمی‌گفتن برجام ربطی به تسلیحات ایران نداره؟ پس چرا اول بیانیه‌ وزارت خارجه درمورد رفع تحریم تسلیحاتی نوشته (بر اساس یکی از نوآوری‌های برجام)؟»
توقف صید ترال
 محمدجواد عمرانی: «سرانجام پس از حضور و نظارت میدانی دکتر قالیباف در سیستان و بلوچستان ‎صید ترال برای حداقل دو سال ‎متوقف شد. خداقوت به همه آنان که صدای ‎صیادان بلوچ بودند. امروز روز پیروزی مستضعفان جنوب بر کاخ‌نشینان سازمان شیلات بود.»
تناقضات
 حسین مروتی: «‏دقت کردید که به دولت باتفنگ کنایه می‌زنن و از صلح میگن، ولی همزمان افتخار می‌کنن به رفع تحریم تسلیحاتی! شما اسلحه می‌خری که باهاش گنجشک بزنی؟! اسلحه می‌فروشی که با اون آهو شکار کنن؟! در واقع دولتی که هیچ دستاوردی نداره، مجبور شده دستاوردی بتراشه که اساسا با ماهیتش ناسازگاره.»
مملکت صاحب دارد چون...
 کاربری نوشت: «اینکه مواردی ازجمله اصلاح ساختارها و شفافیت می‌تونه خروجی فساد مالی رو کمتر کنه جای خود، اما وقتی خبرکشف یک فساد مالی رو می‌شنویم نباید بگیم «مملکت صاحب نداره» چون اگر صاحب نداشت که این فسادها کشف و این افراد فاسد محاکمه
نمی‌شدند.»