kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹

اخبار کوتاه از فوتبال


 
  فکری: حضور نمازی در استقلال منتفی است
محمود فکری سرمربی استقلال بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازی تدارکاتی این تیم با نفت مسجدسلیمان گفت: سیاست اولیه من و باشگاه این است که با بازیکنان قبلی تمدید و تلاش ما حفظ آن‌هاست. ما الآن یک سهمیه داریم اما مهم نیست و اولویت تمدید با بازیکنان و حل کردن مشکلات مالی است تا قراردادشان تمدید شود.او ادامه داد: یک سری مشکلات از قبل وجود داشت و یکی سری مشکل مثل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تازه به وجود آمده که به هر حال تمرکز باشگاه روی پرداخت بدهی‌ها و باز شدن پنجره است. یک سری مسائل دیگر هم است که باید زودتر حل شود تا آماده لیگ شویم.او درباره مشکلات این تیم و تکمیل نبودن استقلال گفت: به هر حال ما یک تعداد بازیکن داریم که اگر به آنها اهمیت ندهیم، به آنها برمی‌خورد. به هر حال بازیکنانی که اکنون سر تمرین هستند، شخصیت بازیکن استقلال شدن را دارند و اگر نخواهم به آنها اهمیت دهم، این طرف را هم از دست می‌دهم. در حال حاضر به داشته‌هایم فکر می‌کنم و تلاش می‌کنم که مشکلات حل شود. هواداران حق دارند مطالبه‌های‌شان را به من بگویند اما این درست نیست که من مشکلاتم را به صورت رسانه‌ای به گوش باشگاه برسانم. مشکلات با گذشت زمان حل می‌شود و تیم تکمیل می‌شود اما الآن وقت بها دادن به این بازیکنان است.او درباره اینکه آیا نمازی در لیست دستیارانش بود یا خیر؟ توضیح داد: ایشان به من پیشنهاد شده و من با او صحبت کردم. همزمان امید دفتری هم به من پیشنهاد شد و چون ایران بود، به تمرین آمد، رزومه و کار عملی او را دیدم و احساس کردم امید دفتری به ما می‌تواند کمک کند. از نمازی هم عذرخواهی می‌کنیم اما عذرخواهی آن شکلی لازم نیست زیرا ما با گزینه‌های‌مان صحبت می‌کنیم و سپس یکی را انتخاب می‌کنیم. نمازی مربی توانمندی است اما حضور او در استقلال منتفی است.
 دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان بعد از ظهر دیروز در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. گل‌های استقلال توسط مسعود ریگی و آرش رضاوند به ثمر رسید و تک گل نفت مسجد سلیمان را هم مهدی نیایش ثبت کرد.
پاشازاده سرمربی جدید پاس همدان
مدیرعامل باشگاه پاس از انعقاد قرارداد سه ساله با «مهدی پاشازاده» برای سرمربیگری این تیم خبر داد.امیر عظیمی با اعلام اینکه با مهدی پاشازاده برای سرمربیگری تیم پاس به توافق رسیده ایم، تصریح کرد: این قرارداد سه ساله است اما در صورتی این همکاری پس از سال اول تداوم دارد که تیم پاس به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کند.وی در رابطه با سیاست‌های جذب بازیکن در این باشگاه، تأکید کرد: اولویت ما این است تا جایی که بتوانیم از بازیکنان بومی استان استفاده کنیم اما در صورت لزوم از خارج از استان هم جذب بازیکن خواهیم کرد.
۲۰۰ هزار دلار از مطالبات شفر حواله شد؟!
بنا به گفته‌ اسماعیل خلیل‌زاده بخشی از مطالبات وینفرد شفر پرداخت شد. اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس‌هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات وینفرد شفر گفت: امروز (دیروز) ۲۰۰ هزار دلار از مطالبات ۶۰۰ هزار دلاری شفر را به حساب ایشان در کشور کرواسی حواله کردم. همچنین از طریق معاونت بین‌الملل باشگاه به وکیل شفر اعلام شده است که طی روزهای آینده مطالبات ایشان کامل پرداخت می‌شود.او افزود: هواداران استقلال مراقب تحرکات برخی در صفحات مجازی باشند و اجازه ندهند از آنها سو استفاده کنند. اجازه دهید در کمال آرامش یک به یک مشکلات را برطرف کنیم تا استقلال با آرامش وارد مسابقات شود.این در حالی است که ساشا شفر دیروز در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به این مسئله اعلام کرد: هنوز پولی به حساب ما نیامده است. ما از این مسئله متعجب هستیم و هنوز منتظر هستیم که پول ما را بدهند.
اعتراض رسمی پرسپولیس به محرومیت آل‌کثیر
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، به رای محرومیت عیسی آل‌کثیر اعتراض کرده است. بنا بر اعلام علیرضا قدیر مسئول امور حقوقی باشگاه، اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای صادره در پرونده عیسی آل‌کثیر، روز یک‌شنبه (۲۷ مهر) به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.به این ترتیب پرسپولیس، ۵ روز فرصت خواهد داشت تا لایحه خود را ارسال نماید و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آن نسبت به اخذ تصمیم، اقدام خواهد کرد.